mad-hatter Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg vil gjerne ha infinity mode og alt det der, men da må jeg først få ending A. Jeg lurte på hvilke oppdrag jeg må gjøre for å denne slutten? Må jeg gjøre alle scoopene (dvs. småoppdragene) eller bare hovedoppgavene?
Benbjo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Alle hovedoppdragene må gjøres. Småoppdragene er bare for å redde folk og drepe psykopater.
Gromle Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Infinity mode høres litt feil ut, med tanke på at det går ut på å leve lengst mulig.. Burde hett Survival mode. Men digger det spillet! Endret 13. september 2006 av Gromle
mad-hatter Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Men får man noen belønning for å ta alle "Scoops'ene" Dvs. redde alle osv.?
RRhoads Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Men får man noen belønning for å ta alle "Scoops'ene" Dvs. redde alle osv.? 6858954[/snapback] man går vel fortere opp i level, siden man får masse pp
Tommx Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 va skal men gjøre på case 7.1. det er opdrage hvor du ska fjerne bombene som liger nede i garasjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå