Gå til innhold

HW-Lan 06: Hw-LAN Busser: Oslo S-Fornebu. Interesse? Si Fra!


ovinn

Anbefalte innlegg

Heihei,

 

Tenkte å høre etter hvor mange som er interessert i en egen Hw-LAN buss fra Oslo S til Fornebu? Blir det stor nok interesse, så kan vi se på muligheten for å sette opp en eller to busser som går frem og tilbake fra hangaren.

 

Pris: Rundt 30,-

 

Interesserte:

mariuz1991 + 3Dag-ErikSteffenmkflaathe + 2 -Redhead-Dr-Eirik + 3eiliv90carraRohololanorma_saw + 2/3----------------------------

Totalsum = rundt 20

===============

 

Øyvind

 

-->Si fra i denne tråden, hvis vi ikke ser nok svar, så blir det i tilfelle ikke satt opp, så det er viktig at du sier fra så vi vet om det blir mange nok!<--

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vil tro det, men er ikke mange som er innom reise-delen av forumet så ofte, vil jeg tro.

 

Så i den andre tråden at det vil bli satt opp busser med bagasjerom, jeg vet ikke med dere, men ville aldri slengt pc og skjerm (LCD) inni der uansett, da hadde jeg hatt det på fanget.. Bare et innfall

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvis jeg kommer, så er ikke dette å forakte :)

 

Edit:

 

Har tenkt litt på å henge opp lapper o.l. rundt på skoler etc for å se om flere enn meg er interresert, men dette avhenger 100% av høstferie-tider.

 

Det eneste som hindrer meg i å dra, er at høstferien vår ikke begynner samtidig som "der borte" på Østlandet....

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Hvis jeg kommer, så er ikke dette å forakte :)

 

Edit:

 

Har tenkt litt på å henge opp lapper o.l. rundt på skoler etc for å se om flere enn meg er interresert, men dette avhenger 100% av høstferie-tider.

 

Det eneste som hindrer meg i å dra, er at høstferien vår ikke begynner samtidig som "der borte" på Østlandet....

6910385[/snapback]

 

 

Det er nok en del som reiser fra sørlandet gitt ...

 

vi er 3 stk fra Lillesanf :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...