fyshy Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 hei, en jeg kjenner skulle gjerne ha bytta til PAL 60 på x360 da han har problemer med å få startet hitman. Han får feilmelding om at han må skjifte til PAL 60. så kommer spørsmålet, hvordan gjør man det? Har gjort det selv men husker ikke Takker for svar
Wooho Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Hvis han bruker en LCD-TV (noe jeg regner med siden dette problemet oppstår) og han bruker en component kabel så er det bare å skru den bryteren på componentkabelen til TV, restarte x-boxen (velge Pal 60) og starte spillet, forderetter å dytte den tilbake til HD-TV. Endret 12. september 2006 av Wooho
freke Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Skulle man ikke slå av boks, bytte til 'tv' på kabelen, slå på boks, gå inn i display settings i dashboard og bytte til pal60 og så slå av boksen igjen, bytte til 'hdtv', slå på og ferdig ferdig?
Wooho Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Skulle man ikke slå av boks, bytte til 'tv' på kabelen, slå på boks, gå inn i display settings i dashboard og bytte til pal60 og så slå av boksen igjen, bytte til 'hdtv', slå på og ferdig ferdig? 6851519[/snapback] Stemme, redigerte på det nå. Er en stund siden jeg også gjorde dette, så er ikke helt sikker på rekkefølgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå