_Ferrari_ Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hei! Topicen er mitt spørsmål. Hvordan tar jeg backup av HELE min MySQL database via phpMyAdmin? Vil ha det som en fil, slik at jeg eventuellt kan bruke "gjenopprett database" funksjonen i phpbb. Mvh _Ferrari_
endrebjo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Velg databasen (slik at oversikt over alle tabellene kommer opp) og klikk på eksporter. Så velger du SQL og trykker Utfør. Da får du ut en laaaaaaang spørring som kan brukes til å opprette en identisk database med alle innleggene og brukerene osv.
_Ferrari_ Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Hmm.. Fikk opp masse tekst. Men ingen fil... Skal jeg bare lagre det i notepad? Som "xxx.sql" ?
endrebjo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jepp. Tror også det var et valg der for å få det ut som en fil, men det er like greit å bare lime det i Notepad.
_Ferrari_ Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Okei! Takker så mye for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå