Grønning 0 Report post Posted September 11, 2006 Heisann. Jeg og broren min har begynt med motorcross, og vi skal lage hjemmeside, og da trenger i en logo, størrelsen er ikke så veldig nøye men helst i vanlig bannerstørrelse. På logoen skal det stå Team Grønning, og et bilde av f.eks en crosser som hopper.(f.eks "ipod"-bilde.) Fargene vil jeg ha i svart og orange, siden vi kjører ktm begge to. Takk. Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted September 12, 2006 Ingen som vil komme med forslag? Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted September 21, 2006 Størrelse ca 600*200. Ingen som gidder? Quote Share this post Link to post
Tunky 2055 Report post Posted September 21, 2006 En ufattelig kjapp en. Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted September 21, 2006 Noe sånt jeg kunne tenkt meg, bare i "bedre" versjon viss du forstår. Quote Share this post Link to post
Jesper Karsrud 1 Report post Posted September 21, 2006 Du må være litt mer presis om hva du spør om. Spør du etter en logo, eller en header til hjemmesiden? Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted September 21, 2006 Jeg spør etter en header. Quote Share this post Link to post
Tonickup 1 Report post Posted September 21, 2006 hm.... jaujau......... Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted September 21, 2006 Veldig veldig bra, likte den kjempegodt Kunne du prøvd med f.eks orange som bakrunn? Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted October 3, 2006 Kunne noen andre prøvd? i 800*200? Siden skal opp i morgen, trenger banner raskt! Quote Share this post Link to post
Mottiman 0 Report post Posted October 3, 2006 Lagde en kjapp en.... Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted October 3, 2006 Syntes den var knall, likte ikke helt skriften men ellers var den bra! Kan du prøve med en annen font? Og størrelsen må være 769 * 230, skrev feil forrige post! Takk! Quote Share this post Link to post
Mottiman 0 Report post Posted October 3, 2006 (edited) Syntes den var knall, likte ikke helt skriften men ellers var den bra!Kan du prøve med en annen font? Og størrelsen må være 769 * 230, skrev feil forrige post! Takk! 6993428[/snapback] No lagret eg ikke layersene *angre*, men kan sikkert lage den på nytt siden d gikk så kjapt.. No annet du vil ha annerledes? Edited October 3, 2006 by Mottiman Quote Share this post Link to post
ekwathne 40 Report post Posted October 3, 2006 Jeg låner tråden din litt jeg Flippy92. Noen som hadde giddet å lage en header til meg, en det står insaine.net på og noen sykler på slik som den Mottiman har postet over? Den skal være enkel og grei. Str kan være noe slikt som Flippy92 skal ha den. Mvh Erling Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted October 3, 2006 (edited) haha.. nevermind Edited July 30, 2008 by Grønning Quote Share this post Link to post
Mottiman 0 Report post Posted October 3, 2006 Sånn.. Og en der d stod Erlend Grønning under? Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted October 3, 2006 (edited) Hahahahaha aehaeha Edited July 30, 2008 by Grønning Quote Share this post Link to post
Mottiman 0 Report post Posted October 3, 2006 Sorry, gikk så fort i svingene... Hehe.. Sånn: Og sånn: Quote Share this post Link to post
Grønning 0 Report post Posted October 3, 2006 Tusen Hjertelig Takk (L) Quote Share this post Link to post
ekwathne 40 Report post Posted October 3, 2006 Jeg låner tråden din litt jeg Flippy92. Noen som hadde giddet å lage en header til meg, en det står insaine.net på og noen sykler på slik som den Mottiman har postet over? Den skal være enkel og grei. Str kan være noe slikt som Flippy92 skal ha den. Mvh Erling 6993461[/snapback] Er dette en oppgave du Mottiman kunne tatt på deg? Mvh Erling Quote Share this post Link to post