Gå til innhold

Pm-salg.com trenger hjelp til å lage banner!


Pålarn

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Jeg har en nettbutikk som heter www.pm-salg.com !

For noen dager siden så oppdaterte vi hjemmesiden våres med nesten 50.000 deler!

 

I denne annledningen trenger vi help til å lage diverse banner.

 

Kunne nettopp DU hjelpet oss med å lage noen fine banner (ikke noe avansert)?

Vennligst send meg en PM, så kan du få MSN adressen min, og prate nærmere der!

 

Belønningen vil være ære og berømmelse m/ navn og en spesiell takk på hjememsiden våres!

 

Takker for alle svar som kommer inn!!

 

EDIT: Feil kategori!

Har rapportert, så en mod flytter til riktig!!

Endret av Pålarn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du driver butikk så kjenner du vel behovet for å tjene penger?? Du tjener jo penger, hvorfor skal ikke du betale de som gjør en tjeneste for deg for samme måte som kundene dine gjør?

 

Får jeg produkter gratis hos deg hvis jeg linker siden din opp på min side?

 

Synes det begynner å bli mye slikt her på forumet av folk som skal ha ting gratis, men som driver forretning selv..

Lenke til kommentar
Hei folkens.

 

Jeg har en nettbutikk ...

Unnskyld at jeg sier det, men for en kjip faen. Du har altså en forretning, og du vil at folk skal jobbe gratis for at du skal tjene penger?

Det verste er at det faktisk er en del som er dumme nok til å gå på noe sånt. Ikke bare skyter de seg selv i foten, de er og med på å ødelegge forretningsgrunnlag for andre.

Bleh! :thumbdown:

 

 

Edit: heh.. ser jeg ikke er den eneste som er irritert på sånne poster...

Endret av medi8or
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man ha penger for å lage en banner da? det er jo dritkult å si bare kunne si til vennene dine at det netopp er du som har lagd den. :cool:

 

Edit: Syns siden din var blitt mer rotete etter at den ble fikset jeg. Kunne ønske meg en funksjon der man kan velge hvilket merke og type moped det er, for så å se hvilkne deler som passer.

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar
Hvorfor skal man ha penger for å lage en banner da? det er jo dritkult å si bare kunne si til vennene dine at det netopp er du som har lagd den. :cool:

6845092[/snapback]

 

 

Hvis du vet hvor mye et reklamefirma tjener på å lage en banner, så hadde du kanskje ikke sett akkurat slik på det. "Skryte"-effekten gjelder vel stort sett i ungdomsskolealder... Etter det så begynner man å skjønne at det kan settes en pris på ens egen tid som man bruker til å utføre et stykke arbeid for noen som bruker det til å tjene mer penger.

 

Hva er forskjellen på å lage en banner som noen tjener penger på fordi siden vil få et fresht utseende, kontra om sjefen din ber om at du jobber en lørdag uten å få betalt?

Lenke til kommentar

Altså..

Her er det prat om å lage ETT banner til meg?

Er ikke prat om noe avansert opplegg!

 

Tenkte noen kunne være greie å lage ett eneste banner.

Er vel prat om 10 min +/-

 

@ekwathne: Alt blir mere ryddig snart :)

Skal få det mye bedre snart!!

Endret av Pålarn
Lenke til kommentar
Altså..

Her er det prat om å lage ETT banner til meg?

Er ikke prat om noe avansert opplegg!

6845211[/snapback]

Flott. Du ber folk jobbe gratis for deg, og så sier du kort og godt at jobben de gjør er simpel og lite verdt.

Er litt nyskjerrig på hvorfor du ikke gjør jobben selv? Kanskje tiden din er for kostbar? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...