Nano- Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 (endret) Hei, jeg har nå blitt level 58,77 med min troll mage, og har tatt omtrent alle talentpoengene i frost. Jeg vil fremdeles ha mest i frosttalents, men i tillegg ha clearcasting, altså 10,0,41. Noen forslag til hva jeg kan ofre i frost, og hvordan jeg burde bruke de 5 første poengene i arcane? Er arcane missiles egentlig noe bra hvis jeg først begynner å bruke det? Ser for meg noe slikt, funker det? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...053213112351351 Endret 11. september 2006 av Nano-
ELR Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Tror jeg ville gått for noe sånt som dette http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...250233102351351 Dette er en lvl 60 build, men du er jo ikke langt unna. Arcan missiles suger, er lite manaeffektiv og brukes egentlig sjeldent. Ikke bruk poeng der! Hvis du skal AoE-grinde kan du ta poengene i elemental presicion og dytte de i imp. Blizzard i stedet Endret 12. september 2006 av Pitbullo
Nano- Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 PVP eller PVE build, evt. blandet? 6848027[/snapback] Glemte visst å nevne noe om det... Jeg liker veldig godt både pvp- og pve-delen av spillet, så jeg må ha noe som passer for begge. @pitbullo: Det der er vel et mer pve-rettet build? Ingen Frostbite?
CyprieN Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Etter å faktisk har spillt i alle instancene så er faktisk AM veldig lurt å sette poeng i brukes ofte på bosser der det er viktig med høy DPS uten å miste cast time. For eks. Vaelastrasz the Corrupt i BWL Jeg ville satt en build sånn Her. Dette er jo seff fordi du hadde planer om å gå Frost, selv hadde jeg valgt en blanding mellom Frost og Fire, samt de 10 pts i Arcane Jeg vil si builden jeg satt funker i både PvP og PvE, Shatter er helt imba. 50% crit chance på frozen mobs . IB og Ice Barrier er 2 ting som gjør at å redde seg selv blir lettere, samt at du tåler mer. Frost Warding er grunnet PvP delen, altids bra med så mye armor man kan få som Cloth user. Min PvP/PvE build ser noe ut som dette. Fordi Fire rett og slett her mer dmg =)
ace_ventuora Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 (endret) Syns Pitbulls build så bra ut Vil også linke til et annet build, som blir brukt av en jeg kjenner. Alt magen min er bare lvl 32, så jeg har ikke så mye greie på hvordan det er å spille mage i high lvl bg. Men dette buildet skal visst være bra for PvE. Link Hvis du skjekker ut gearet, så har han gått litt pve Edit: Forresten, han har vært rank 12 tror jeg det var, men om det var med dette buildet husker jeg ikke. Lykke til =) Endret 13. september 2006 av ace_ventuora
ØysteinT Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Etter å faktisk har spillt i alle instancene så er faktisk AM veldig lurt å sette poeng i brukes ofte på bosser der det er viktig med høy DPS uten å miste cast time. For eks. Vaelastrasz the Corrupt i BWL Det eneste stedene i MC eller BWL man bruker AM er på noe av thraset i BWL som har vulnerability til arcane, samt på Chromaggus når han har arcane-vuln. Ingen av våre mages bruker AM på Vael, frostbolts med Winter's Chill oppe gir mye mer DPS.
CyprieN Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 (endret) Etter å faktisk har spillt i alle instancene så er faktisk AM veldig lurt å sette poeng i brukes ofte på bosser der det er viktig med høy DPS uten å miste cast time. For eks. Vaelastrasz the Corrupt i BWL Det eneste stedene i MC eller BWL man bruker AM er på noe av thraset i BWL som har vulnerability til arcane, samt på Chromaggus når han har arcane-vuln. Ingen av våre mages bruker AM på Vael, frostbolts med Winter's Chill oppe gir mye mer DPS. 6853816[/snapback] Ehmm.. med tanke på all den castimen dere mister på frostbolt vil jeg si at AM vil gi mye mer dmg over tid enn frostbolt på Vael, som konstant AoE'r Jeg holder meg hvertfall til AM Endret 13. september 2006 av CyprieN
hrmpf Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Som den hardbarka PVP freaken jeg er ( ). Har jeg PVP fokuserte talents, her er mitt build. Veit jo ikke helt hvor mye tid du vil bruke på det forskjellige, men for meg er det 90% PVP 10% PVE . Link
ØysteinT Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ehmm.. med tanke på all den castimen dere mister på frostbolt vil jeg si at AM vil gi mye mer dmg over tid enn frostbolt på Vael, som konstant AoE'r Jeg holder meg hvertfall til AM 6853896[/snapback] DPSen på mine frostbolts er rundt 400. 1000 skade for 2.5 sek cast, eller 2000 for 5sek, som er samme casting time som an AM, som gjør 1400 skade (280 dps). Det betyr at jeg kan miste 1.5 sekunder med cast-time per 5 sek for at AM skal være bedre. Re-cast lag er normalt ikke mer enn 0.1sek. I tillegg kommer pausene man må normalt ta uansett for å bruke fire pot, healthstone, caste Ice Barrier/Fire Ward osv. Med Ice Barrier oppe så får du også ikke interrupts av AoEen så lenge du absorberer skaden. Men hver sin smak/stil
ØysteinT Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Uansett, for å svare på hva trådstarter spurte om. Jeg ville ha droppet Frostbite, og satt de 3 poengene i Elemental Precision, samt flyttet 2 poeng fra Imp AM til Arcane Subtlety, i forhold til den speccen du postet. Øystein
Phyx Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Erm, hvorfor ikke bruke Arcane Explosion på Vael forresten?
ØysteinT Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Erm, hvorfor ikke bruke Arcane Explosion på Vael forresten? 6854621[/snapback] Uhm, fordi Vael har cleave og andre flotte ting som vil slakte en caster som er innefor den rangen som IAE vil affektere i løpet av 2.3 sekunder.
Phyx Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Erm, hvorfor ikke bruke Arcane Explosion på Vael forresten? 6854621[/snapback] Uhm, fordi Vael har cleave og andre flotte ting som vil slakte en caster som er innefor den rangen som IAE vil affektere i løpet av 2.3 sekunder. 6854955[/snapback] Erm, får alle roguene deres cleave også da? Om ikke han de vel st åved dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå