Gå til innhold

Hvem er den største trenings narkomanen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

4-5 timer vekttrening i uken. Resten av tiden går med til å ete.

Edit: eneste jeg kan hevde meg på er rett og slett monster inntaket mitt av mat har jeg funnet ut.

Endret av Eyvindr
Skrevet

Jeg sleivsagt..

50 timer med intens bruk av musa, ca 5 timer med høy intensitet mellom kaffetrakteren, kjøleskapet og stolen. Og for ikke å glemme de tusenvis av kilometerne jeg springer inne i pc`n.. Er vel ikkeno tvil; "we got a whiner!" :w00t:

Skrevet
4-5 timer vekttrening i uken. Resten av tiden går med til å ete.

6842061[/snapback]

Ca det samme her, *spise*.

Så den største treningsnarkomanen er jeg nok ikke, men jeg akter å trene minst tre ganger i uka.

Skrevet

Det er garantert noen digre brumlebasser der ute som ikke er så aktiv. Men, av de som har vært aktive/er aktive så må man nevne lperik (where did you go? :( ) og Hyrlen.

Skrevet

7t i uka

5t svømming og 2t jogging.

nylig begynt med dette som forbredelse til militæret, før dette har jeg i ca. 4 måneder trent rundt 5/7 timer styrketrening i uka.

Skrevet (endret)
5-6 mil innesykkling i uka

6882787[/snapback]

Hvordan vet man hvor langt man har syklet når man sykler inne? Spinning ikke sant? Endret av endrebjorsvik
Gjest medlem-105476
Skrevet

Funker dårlig å måle hvor langt du har sykla på rulle eller spinningsykkel i m/Km/mil. Du har jo 0 luftmotstand inne, i tillegg måler ikke "innesyklene" annet enn rotasjoner på hjulet. Kan da sykle uten motstand i det hele tatt. Men er jo mulig du sykler på en ergometersykkel, som øker "farten" når du øker nivå. Men kan selvfølgelig ikke sammenliknes med sykling i naturen ...

Skrevet
Funker dårlig å måle hvor langt du har sykla på rulle eller spinningsykkel i m/Km/mil. Du har jo 0 luftmotstand inne, i tillegg måler ikke "innesyklene" annet enn rotasjoner på hjulet. Kan da sykle uten motstand i det hele tatt. Men er jo mulig du sykler på en ergometersykkel, som øker "farten" når du øker nivå. Men kan selvfølgelig ikke sammenliknes med sykling i naturen ...

6883290[/snapback]

Var noe sånt jeg tenkte på.

Blir umulig å sammenlikne med virkeligheten da.

Skrevet

Haha her komme opplegge mi ;D

Mandag ; Styrke trening fotball trening med 2 lag

Tirsdag ; Kamp eller trening

Onsdag ; Trening med 2 lag igjen styrke trening

Torsdag; Kamp

Fredag ;Trening og styrke trening

Lørdag ;

Søndag ; Kamp

Treningane vare ca 1.5 time styrke vare ca 1-2 time

kamper er 45x2 er du god i matte finne du det ud lett

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Hvorfor snakker alle om seg selv når spørsmålet var hvem _DU_ mener er den som har mest peiling\trener mest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...