Viperz Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 jeg vil gjerne kjøpe ett hus, men hvor får jeg tak i penger? må jeg gjøre masse quest først?
Rescue me Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 jeg vil gjerne kjøpe ett hus, men hvor får jeg tak i penger? må jeg gjøre masse quest først? 6839195[/snapback] raid dungeos. vet også om en annen måte man kan tjene så mye penger man vil (IKKE vampire cure questen) men orker ikke å si den siden da blir spillet så kjedelig
Vrengtpolvott Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 (endret) Da trenger du vel heller ikke nevne at det fins en annen måte... EDIT: Dungeons finner du overalt i spillet, det er festninger og alve ruiner, og vanlige huler man finner langs veiene eller ute i skogene i spillet. Endret 10. september 2006 av Vrengtpolvott
Viperz Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 takker for hjelpen, da skal jeg utforske litt...
TST Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Budbringer Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 gå i en mages guild og bli medlem (trenger bare å spørre, så er du medlem. og man trenger ikke å gjøre recomandation). derretter bare går du i en av mages guildene på natta, og tar alle tinga av verdi der(er ikke stjeling). så venter du til neste morgen og selger det til en i mages guilden(ikke glem og "hagle")
Rescue me Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 gå i en mages guild og bli medlem (trenger bare å spørre, så er du medlem. og man trenger ikke å gjøre recomandation). derretter bare går du i en av mages guildene på natta, og tar alle tinga av verdi der(er ikke stjeling).så venter du til neste morgen og selger det til en i mages guilden(ikke glem og "hagle") 6839403[/snapback] Kan jo gjøre det samme med fighter guild (hvis han ikke har ooo)
Budbringer Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 man tjener også en god del på arena'n 6839454[/snapback] lock pick den kista på natta(i stealth). er 500 gold i den
Rescue me Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 man tjener også en god del på arena'n 6839454[/snapback] ikke så veldig mye egentig. Greier man hele arenaen får man bare 4100gp (til man er champion)
Rescue me Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Men tjener ganske bra på dyrematchene 6839571[/snapback] ja, men man kan bare ta de en gang i uken. det beste er vel å stjele og raide dungeones
KeyanZa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 vis du vil så kan du bruke consol skriv da player.aditem 0000000f 999999 dette er ikke et online spill så om du vil jukse så kan du det, hehe men jeg spiller uten da
am3k Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg