blasterlord Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 (endret) Jeg fikk en epost og ønkser å finne ut hvem som eier denne adressen.. Er dette mulig? Endret 10. september 2006 av blasterlord
iChristian Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det kommer jo annpå hva slags epostadresse det er da, og hva slags informasjon den som har opprettet den. Det letteste er jo hvis det er en bedriftsepostadresse. Hva slags domene tilhører eposten? Alstå @hotmail.com, eller @yahoo.no eller @nsb.no?
blasterlord Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Det kommer jo annpå hva slags epostadresse det er da, og hva slags informasjon den som har opprettet den.Det letteste er jo hvis det er en bedriftsepostadresse. Hva slags domene tilhører eposten? Alstå @hotmail.com, eller @yahoo.no eller @nsb.no? 6839129[/snapback] Den ene er hotmail og den andre er vel broadpark.
iChristian Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg ville anta at det er lettest å fine ut av broadparkadressen, med tanke på at du der kan sende mail til kundeservicen til NGT ( )
blasterlord Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Jeg ville anta at det er lettest å fine ut av broadparkadressen, med tanke på at du der kan sende mail til kundeservicen til NGT ( ) 6839398[/snapback] Trodde de hadde taushetsplikt jeg..
iChristian Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Trodde de hadde taushetsplikt jeg.. 6839767[/snapback] Skader vel ikke å prøve, men du har sikkert rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå