GÃ¥ til innhold

Hva jobber dere som?

elektroboy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, lurer litt på hva dere jobber som! Er bare 15år så jeg må snart bestemme meg! Så vis dere kunne si yrket å litt om hva dere gjør å sånn! Så hadde det vært flott!

PS. fant ikke noe tråd om dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobba som avisbud hele tiendeklasse. Ålreit det, men på VGS ble det for lite tid. Tjente en pen sum, men det forsvant fort.

Skulle gjerne hatt en jobb igjen, tenker på platekompaniet eller lignende, men det er sikkert vanskelig å få seg. Jeg er lat og pessimistisk.

Skrevet

Du må nesten finne dette ut selv. Det beste er vel å finne en god katalog eller internettside som viser alle yrkene og hva de går ut på. Har sett en slik tråd et eller annet sted.

Skrevet

vel.. jeg jobber som skipselektriker lærling. akkurat nå er jeg i teori delen av læretida så jeg har ikke hatt fartstid men her jobbet en del på verft.

Du får tenke deg om hva du liker å drive med å gå ut derfra

Skrevet (endret)

Jeg jobber som chassis constructor. Jeg lager tilhengere til semi trailere og trailere.

Ca halvveis i jobben ser det ca slik ut:

NÃ¥r den er ferdig ser den kanskje slik ut:

Edit: Må føye på det at jeg er utdannet engelsklærer, og jobbet som det i noen år også, men sluttet pga total mangel på fritid. I min nåværende jobb jobber jeg fra 0700 til 1530 fra mandag til torsdag, og 0700 til 1300 på fredager. Slike arbeidstider er kjempekjekt for min del da jeg bruker mye fritid på elvepadling. Hadde jeg fortsatt som lærer hadde jeg aldri hatt fri utenom sommerferien. At lærere har mye fri er en myte helt uten rot i virkeligheten.

Endret av T-Solberg
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...