Gå til innhold

Minnekort til K800i, Utsolgt over alt?


Hind

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg strever med å finne 1gb minnekort til den mobilen her..er det utsolgt over alt? står bare ubekreftet på alle webshop jeg har sjekka.

 

Syntes det var en flopp av SE å lanser K800i uten dugende dekning av minnekort til den. Det er nesten at jeg vurderer å kvitte meg med min å gå til anskaffelse av Nokia N73.

 

Mvh. Hind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man KUN bruke minnekort fra Sony? eller finnes det minnekort fra andre produsenter?

6839330[/snapback]

 

Det finnes minnekort i den ritkige typen fra andre produsenter. Kingston, Twinmos, Sandisk osv. Du kan bruke disse, men jeg tror du mister garantien din hvis du bruker andre minnekort enn Sony's. (tror hvertfall Nokia har det sånn hvis man ikke bruker Nokias minnekort(?))

Lenke til kommentar
Kan man KUN bruke minnekort fra Sony? eller finnes det minnekort fra andre produsenter?

6839330[/snapback]

 

Det finnes minnekort i den ritkige typen fra andre produsenter. Kingston, Twinmos, Sandisk osv. Du kan bruke disse, men jeg tror du mister garantien din hvis du bruker andre minnekort enn Sony's. (tror hvertfall Nokia har det sånn hvis man ikke bruker Nokias minnekort(?))

6839712[/snapback]

Anbefalt og påbudt er noe helt annet.

 

Man mister ikke garantien ved å bruke en annen merke minnekort.

Men hvis minnekortet sprenger/smelter o.l i mobilen med et annet merke enn Nokia, da fyker garantien.

Lenke til kommentar
Kan man KUN bruke minnekort fra Sony? eller finnes det minnekort fra andre produsenter?

6839330[/snapback]

 

Det finnes minnekort i den ritkige typen fra andre produsenter. Kingston, Twinmos, Sandisk osv. Du kan bruke disse, men jeg tror du mister garantien din hvis du bruker andre minnekort enn Sony's. (tror hvertfall Nokia har det sånn hvis man ikke bruker Nokias minnekort(?))

6839712[/snapback]

 

En bør velge minnekort fra SanDisk, da disse er de beste. :love:

Kingston har min mann og venninne mye problemer med! :cry:

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg strever med å finne 1gb minnekort til den mobilen her..er det utsolgt over alt? står bare ubekreftet på alle webshop jeg har sjekka.

 

Syntes det var en flopp av SE å lanser K800i uten dugende dekning av minnekort til den. Det er nesten at jeg vurderer å kvitte meg med min å gå til anskaffelse av Nokia N73.

 

Mvh. Hind

6838255[/snapback]

 

Komplett har 1gb kort på lager:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306340

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...