Gå til innhold

Trenger ny mus, er Diamondhack noe å statse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Copperhead anbefales ikke. Jeg kj0pte den siden jeg var saa storforn0yd med Diamondback.

Copperheaden ligger naa og t0rker st0v. Den er inkompatibel med masse musematter og skipper mye hvis du er uheldig. I tillegg til det har den negativ akselerasjon :(.

 

Gikk tilbake til min Diamondback som aldri har sviktet.

Har tweaka usb-en paa den og sitter med stabil 500hz :)

Anbefaler plasma versjonen siden den er etter min mening litt stiligere.

Ang musematter saa funker DB paa alle jeg har pr0vd. Den er rett og slett bare genial :). Menne, kommer helt ann paa hvordan du vil ha friksjonen.

Jeg anbefaler enten Icemat Black 2nd Edition eller mTw\titanpad\Allsop XL

Lenke til kommentar

Jeg har oppdatert firmware paa min copperhead 5-6 ganger. Jeg var\er tilogmed i razer sitt beta-test program. Og f0lte intensivt med paa et fansite forum hvor mange slet\sliter med samme problem.

Men jeg har dog first-edition av musa. :(. Skjer dog ikke at jeg kj0per ny etter erfaringen jeg hadde og naar diamondback i tillegg funker <3

Lenke til kommentar

Flyttes fra Hjelp til kjøp/salg, til Annet om hardware, da den passer bedre der.

 

Anyways så ber jeg om at endrer den mentitttelen snarest, ser ikke mer en to ord i den kategorien, ei heller noe osm beskriver din post.

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...