Gå til innhold

Ligner jeg på en chobit i det nye headettet mitt?

goliatmo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg syns det nye headsetet mitt ligner misstenkelig på chobitører, er det bare mag som er paranoid?

PS. jeg veit det, jeg er ikke serlig fotogen, og jeg har ikke vaska håret på en uke:P

post-73350-1157826535_thumb.jpg

Endret av goliatmo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig ikke vasket det på 3dager (dette er den 3. og det er helg, skal ikke vise meg frem)

Selvfølgelig skal jeg gå ute med dem, de gir heftig lyd

Og det er davel bra å være søt? macho er jeg iallfall ikke:P

Skrevet
Hver da sliter ikke på håret? Har du en kilde som kan påstå det bortsett fra moren din (f.eks) ?

6833282[/snapback]

nei, jeg er ikke så opptatt av at du ikke skal miste alt håret ditt når du er 20.

Men håret mitt holder seg rent og pent i 2 dager, hvis jeg ikke bruker hårsjele (noe jeg ikke gjør)

men nå skal jeg se walk the line, kos dere.

Skrevet

Hva med å endre trådbeskrivelse til "Ække fali med skittent hår! Bare kjøp et stort headset og lat som du etterligner en tegneseriefigur!" .. Og jeg prøver å etterligne Ozzy, da har jeg en god grunn til å være shabby.

Skrevet
Hva med å endre trådbeskrivelse til "Ække fali med skittent hår! Bare kjøp et stort headset og lat som du etterligner en tegneseriefigur!" .. Og jeg prøver å etterligne Ozzy, da har jeg en god grunn til å være shabby.

6834037[/snapback]

Jeg prøver dog vitligen ikke å etterligne persocoms, de har helt syke hårfrisyrer (som anime folk flest)

Skrevet

greit greit, jeg skal vaske det nå snart broren min er ferdig med å klippe neilene sine!

Jeg lurte bare på om jeg ser så tullette ut med dette headsettet som jeg føler meg:P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...