jke Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Er det mulig å låne wow av en kamerat. installere det og kjøpe egen cd key og account over internett?
Sigga Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Nei, du kan ikke kjøpe cd-keyen som trengs for å lage ny account over internett.
mad_arab Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du må kjøpe spillet fysisk, men det du kjøper er jo i realiteten bare en cd-key. Sjekk prisguiden, du får WoW ganske billig nå, og levert i posten etter 2 dager.
Axefjord Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ring og spør om ikke nettbutikken kan sende deg cd-key'en på epost, hvis du bestiller der. Så slipper du å vente en eneste dag. Det funket kjempefint for meg
jke Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Ring og spør om ikke nettbutikken kan sende deg cd-key'en på epost, hvis du bestiller der. Så slipper du å vente en eneste dag.Det funket kjempefint for meg 6836685[/snapback] Det funket ikke for komplett men jeg bestilte som postoppkrav. Kjøper det nok i butikken i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå