eirikholst89 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 gjennom hele min wow karriære har jeg brukt demo til å holde aggro på mer enn 3 mobs. det skal gi ca 1/4 av en sunder. men jeg har merket at mange guilder bruker en viss battle shout teknikk på nefarian. dvs tanken spammer battle shout for å holde aggro på mobsene. det er klart at battle shout virker best om alle i partiet er i range, men her er spørmålet mitt: gir battle shout mer aggo enn demoralyzing hvis alle i partiet er i range? hvor mye threat gir egentlig battle shout? har det noe å si om du har imp battle eller demo?
John Keats Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 har ikke tall, men battlee shout er mer threat.
JoeDohn Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Buffing pleier generelt å lage mye mer threat enn debuffing, har hatt paladins som har vært for treige med greater blessings og slengt dem på i starten av et boss-encounter, og dermed dratt aggro og wipa hele gruppa (les: Vaelastrasz). Battleshout-gathering på Nefarian er helt genialt. Faktisk så idiotsikkert og smertefritt (annet enn for tanken, kanskje ) at det nesten bare MÅ bli nerfa.
eirikholst89 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 tror eg skal prøve selv å ta noen eksprimenter med dette, hvis ikke jeg vinner noen konkrete tall. men takker for svar
War Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 lol !! trekk guildet inn i BWL og test masse på nefarian
Sink Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 lol !! trekk guildet inn i BWL og test masse på nefarian 6835308[/snapback] LOL!!! butno kan teste på egenhånd også, med threatmeter eller en annen warrior som kaster på noen sunders ol.
War Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 min sjekking runt dette sier at det ikke hjelper å spamme ropene, en gang holder.
John Keats Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 min sjekking runt dette sier at det ikke hjelper å spamme ropene, en gang holder. 6873545[/snapback] Selvfølgelig hjelper det å kaste et shout flere ganger.. Blir som å si at det holder med en sunder så sitter nefarian som limt til maintank. Blir jo bare tull.
Walts Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 uannsett på f.eks twins kan ikke warrioren spamme demo shout ^^ tar jo til deg bugs da... (vis du har warrior tank på begge)
PSV Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Vi brukte Blessing of Wisdom taktikken på NEfarian før den ble nerfa til å gi 0 aggro.
War Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 "Selvfølgelig hjelper det å kaste et shout flere ganger." Så den stacker nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå