Gå til innhold

Battle shoult vs demoralyzing shout

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjennom hele min wow karriære har jeg brukt demo til å holde aggro på mer enn 3 mobs. det skal gi ca 1/4 av en sunder.

men jeg har merket at mange guilder bruker en viss battle shout teknikk på nefarian. dvs tanken spammer battle shout for å holde aggro på mobsene. det er klart at battle shout virker best om alle i partiet er i range, men her er spørmålet mitt: gir battle shout mer aggo enn demoralyzing hvis alle i partiet er i range? hvor mye threat gir egentlig battle shout? har det noe å si om du har imp battle eller demo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buffing pleier generelt å lage mye mer threat enn debuffing, har hatt paladins som har vært for treige med greater blessings og slengt dem på i starten av et boss-encounter, og dermed dratt aggro og wipa hele gruppa (les: Vaelastrasz).

Battleshout-gathering på Nefarian er helt genialt. Faktisk så idiotsikkert og smertefritt (annet enn for tanken, kanskje :p ) at det nesten bare MÅ bli nerfa.

Skrevet
lol !! trekk guildet inn i BWL og test masse på nefarian

6835308[/snapback]

LOL!!! butno

kan teste på egenhånd også, med threatmeter eller en annen warrior som kaster på noen sunders ol.

Skrevet
min sjekking runt dette sier at det ikke hjelper å spamme ropene, en gang holder.

6873545[/snapback]

Selvfølgelig hjelper det å kaste et shout flere ganger.. Blir som å si at det holder med en sunder så sitter nefarian som limt til maintank. Blir jo bare tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...