Patron Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Liten bump.. Kan jeg koke opp et par poser tyrkisk pepper og la det stå i kjøleskapet i 2-3 uker ? Eller er det nødvendig å blande inn spriten med en gang ?
Pjokk Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Liten bump.. Kan jeg koke opp et par poser tyrkisk pepper og la det stå i kjøleskapet i 2-3 uker ? Eller er det nødvendig å blande inn spriten med en gang ? 9511084[/snapback] Går sikkert greit å vente med brennevinet. Eneste er at det blir litt vanskeligere å blande det skikkelig. Men hvis du har brennevinet tilgjengelig nå, så blir den bare bedre av å stå noen uker...
Patron Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Liten bump.. Kan jeg koke opp et par poser tyrkisk pepper og la det stå i kjøleskapet i 2-3 uker ? Eller er det nødvendig å blande inn spriten med en gang ? 9511084[/snapback] Går sikkert greit å vente med brennevinet. Eneste er at det blir litt vanskeligere å blande det skikkelig. Men hvis du har brennevinet tilgjengelig nå, så blir den bare bedre av å stå noen uker... 9511419[/snapback] Faen Da må jeg skaffe brennvin
Wembley Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 Denne slår alle oppskrifter: -Ta en halvlitersflaske Cola (ikke farlig hvilken type, og tøm ut/drikk halvparten. -fyll oppi 1-2 poser Tyrkisk Pepper i colaen som er igjen. -la dette stå noen timer, dropsene vil løse seg opp og det hele blir en litt seig lakrissmørje. Rist på flaska for å speede opp prosessen (evt ta deg bryet med å knuse dropsene) -fyll på med vodka til flaska er full, rist godt. Dette blir helt eminent tyrker! ??
Tommyboi Skrevet 5. mars 2024 Skrevet 5. mars 2024 Jævlig digg å lese disse svarene 18 år senere, da men vet det funker😂😂
Gouldfan Skrevet 11. mars 2024 Skrevet 11. mars 2024 (endret) Knuste drops løser seg helt i spriten etter ca en dag. Bare rist litt i begynnelsen. Funker enda bedre med halvannen liter flaske, spesielt om man er flere. Endret 11. mars 2024 av Gouldfan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå