Dahlsv1 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 (endret) Hei, jeg satt meg ned her igår og begynte på nytt på NFS Most Wanted som jeg egentlig aldri fikk spilt ferdig... når jeg kjører rundt omkring merker jeg at bilen på en måte går utrolig mye fortere enn det den skal... eller ihvertfall virker det sånn. Det virker som om skjermen har store problemer med å hente inn etterslep hele tiden... den veksler mellom å kjøre vanlig og utrolig fort... Mine specs er MSI K9N SLI Platinum, AMD X2 4200, 2gb ram og ett småtrimma GF 7900GT m/ grom-kjøling.... Alt dette kjøres i et iskaldt Lian Li, men vises på en 19'' CRT fra tidlig i dette årtusen... en Hyundai P910+ for å være spesifikk... Har også merket i det siste at skjermen flimrer litt øverst og nederst i bildet, uten at det skjer noe mer, men det virker som om den kanskje kan begynne å synge på siste verset snart... Jeg kan kjøre spill som BF2, FEAR, PREY, Tomb Raider Legend og andre krevende spill på 1280x1024 med alt av AA/AF og detaljnivåer på full pupp uten så mye som antydning til hakking... der går det riktignok ikke så fort unna som i NFS:MW så jeg lurer ret og slett på om det er skjermen min som holder tilbake en ellers heftig spilloppplevelse... Noen som har noen tanker om dette?! Endret 8. september 2006 av JASGripen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå