Gå til innhold

Beste stedet å farme til epic mount

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Begynner å nærme meg lvl 60 og har veldig lyst på epic mount. Når jeg hører folk snakke om hvor mye det koster tenker jeg på å bare glemme hele greia. Men har nå bestemt meg for at jeg vil ha det..

Hvor er det beste stedet å farme penger til mounten? hvor går det fort og greit?

Har hørt en del forskjellige priser.. hører 800g 640g osv.. hva er det det egentlig koster? er Night Elf og har tenkt meg Swift mistsaber (den hvite tigern). hvordan kan jeg få den billigst mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror du kan få epic mount veldig billig hvis du er exalted med Alterac Vally.

EDIT: Eller ikke.

Mount koster vel 800 gull, men hvis du har nok reputation med fraksjonen du kjøper fra tror jeg du får 10% avdrag, og du får nok en rabatt når du når PvP-rank 3.

Endret av Skarstad
Skrevet
Hvis du ikke klarer å få epic hest ved å spille noen minutter i uken vil jeg anbefale deg å la det være, med mindre du liker å "grinde" og samle gull.

6828047[/snapback]

Det tar jo nødvendigvis litt til å skrape sammen 800 gull, med mindre du er ekstremt heldig med BOE-dropp.

Skrevet (endret)

tok meg en uke, 2-3 timer hverdag O.o

gjorde bare alle lvl 40-50 questene rundt om kring (solgte alle quest rewardsa), noen runs i sm, og wooh jeg hadde 800g

var lvl60 når jeg gjorde det

Endret av rjd-2
Skrevet
Det tar jo nødvendigvis litt til å skrape sammen 800 gull, med mindre du er ekstremt heldig med BOE-dropp.

6828084[/snapback]

Trenger jo ikke å grinde mobs for å få penger. Gathering-professions kan være svært innbringende. På 20 minutter kan jeg plukke opp rundt 10-50 dark iron ore, som oftest et sted midt mellom. Hører du med guilds som nettopp har startet med MC og trenger dark iron, så kan du sikkert få en avtale hvor du sender inn stacks og får betalt en fast sum.

Samme gjelder herbs. Når guilds begynner på BWL, AQ40 og Naxx, er behovet for pots stort.

800g tar ikke lange tiden å samle inn, så lenge man unngår å grinde Tyr's hand/Hearthglen i år og dag.

Skrevet
Hvis du ikke klarer å få epic hest ved å spille noen minutter i uken vil jeg anbefale deg å la det være, med mindre du liker å "grinde" og samle gull.

6828047[/snapback]

6828084[/snapback]

Ikke for alle. Jeg liker å kjøpe ting dyrt og selge dyrere, for eksempel kan noe koste 200gull og selges for 1000gull, uten at jeg skal røpe alt jeg gjør - konkurranse vil jeg ikke ha. Skulle jeg ha spilt en hel dag ville jeg tjent hundrevis av gull, ville aldri klart det uten stealth-kapasiteten til rogue. Gullet bruker jeg til å kjøpe BoP epics fra BWL for eksempel, da kan jeg få bra items uten å være med i en guild.

Skrevet

Kjøpe og selge på AH på en alt som bor i Orgrimmar mens du selv spiller i Alterac Valley og blir exalted. Man får ganske mye rep med AV så det er ikke så uutholdelig, og mounten der koster bare 640g.

Skrevet
Kjøpe og selge på AH på en alt som bor i Orgrimmar mens du selv spiller i Alterac Valley og blir exalted. Man får ganske mye rep med AV så det er ikke så uutholdelig, og mounten der koster bare 640g.

6830216[/snapback]

Det er ikke så veldig vanskelig å skaffe seg epic mount :D kom deg til rank 11 :D hihi

Skrevet

6830216[/snapback]

Det er ikke så veldig vanskelig å skaffe seg epic mount :D kom deg til rank 11 :D hihi

6830266[/snapback]

Jeg ble akkurat exalted med stormpike guard, det var jo simpelt som fy etter crossrealm BG. Som exalted kan du jo kjøpe en epic mount til 620G eller hva det var :)

Skrevet

så jeg kan altså bli exhalted med strompike og da kan jeg kjøpe mount for 640g? er det mulig å få noe avslag på denne? f.eks. ved å være pvp rank 3 eller no?

Og hvordan ser den ut? er det forskjellig til hver faction? link...

Skrevet
Ikke for alle. Jeg liker å kjøpe ting dyrt og selge dyrere, for eksempel kan noe koste 200gull og selges for 1000gull, uten at jeg skal røpe alt jeg gjør - konkurranse vil jeg ikke ha. Skulle jeg ha spilt en hel dag ville jeg tjent hundrevis av gull, ville aldri klart det uten stealth-kapasiteten til rogue. Gullet bruker jeg til å kjøpe BoP epics fra BWL for eksempel, da kan jeg få bra items uten å være med i en guild.
Er vel en fordel å ha Auctioneer hvis man skal drive med slikt, noe jeg ikke har grunnet mangel på RAM.
Skrevet (endret)
så jeg kan altså bli exhalted med strompike og da kan jeg kjøpe mount for 640g? er det mulig å få noe avslag på denne? f.eks. ved å være pvp rank 3 eller no?

Og hvordan ser den ut? er det forskjellig til hver faction? link...

6832570[/snapback]

Den som leter, finner;)

Og sorry, den var 720G :/

Endret av elf_man
Skrevet
Den som leter, finner;)

Og sorry, den var 720G :/

6833687[/snapback]

Kommer ikke prisen på AV-rewards på om man kjøper den utenfor inngangen til bg'en eller inni bg'en eller er jeg helt på vidda nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...