Klingon Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Någen som vett kor de har et bra udvalg av PS2 spel?
sniK Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Tror ikke det er noen butikker i Stavanger som driver med dette mer. Jeg vet at Video Corner nede med fiskepirterminalen leide ut Nintendo 8bit spill, men det er jo en god stund siden
Wooho Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Du kan pråve Åsen bowling! Tror de har fått til utleing av spill. Verdt å prøve det ut.
Bjorn Ole Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 På MIX Scene 1 (hvor de leier ut filmer) i Sandnes (byen rett ved siden av) leier og selger de spill. Har lånt et par ganger der og det er absolutt ikke verst, vet ikke helt om de gjør det på MIX'en i Stavanger, men du kan jo se.
Shruggie Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hehe, før i tiden leide alle videosjapper ut nintendospill. Jeg husker tilogmed en sjappe i Hamar som utelukkende drev med innbytte av nintendospill i 2:1 ratio De gikk temmelig konkurs... ;p
Litek89 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Å leie spill? den var ny for meg. 6829560[/snapback] Ja, leie spill og leie filmer... Må være utrolig triste spill og filmer, vil ikke anbefale de
iam69 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sjekk ut g-vip.com... de har ikke startet helt opp ennå, men de sier de vil låne ut spill til alle konsoller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå