Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

IP Telefon Leverandør: Phonzo eller Telio ?


Anbefalte innlegg

Greier ikke å bestemme meg, tror at Phonzo er billigst for meg (er ikke helt sikker), men har hørt så mye positivt om Telio så dette blir et vanskelig valg.

 

Telio

Mnd. avgift: 159,-

Startavgift: 0,-

Fasttelefon: 0,-

Mobil: 0,89,-

 

Phonzo

Mnd. avgift: 99,-

Startavgift: 0,-*

Fasttelefon: 0,-

Mobil: 0,-**

 

*60 min gratis hver mnd, etter det: 0,39,- for mobil.

** 60 min gratis hver mnd, etter det: 1,19,-

 

Noen som kan hjelpe meg med å velge ?

Endret av clario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er viktigst for deg? Pris eller stabilitet?

 

Er stabilitet viktig for deg så gå for Telio.

Har hatt Telio siden april 05 og er meget fornøyd. Bare vært nede noen få ganger. :)

 

Har ikke hatt noen erfaringer med Phonzo, men er vel noen andre som har det? :) Har hørt mye bra om dem også!

Endret av MrGlenn
Lenke til kommentar

Det er et par ting du bør sjekke før du inngår avtale. Sjekk at dem kan levere nummervisning og selvsagt stabilitet i området ditt.. Ville også sjekket om Phonzo ikke har en liten avgift i tillegg.. Det bruker å koste 59,- pr mnd i tillegg i en eller annen avgift.. Det er mange tilbydere som ikke informerer om denne..

Husker ikke hva avgiften var til..

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal gå for Phonzo. Har det selv og det fungerer utmerket. Dessuten koster det bare 99,- pr. mnd i motsetning til Telios 159. Det er også et pluss at det ligger 1 time pr. mnd gratis mobilbruk. Nummervisning er selvfølgelig inkl.

 

Avgiften som noen nevner dreier seg om linjeleie. Om man sier opp sitt fasttelefonabon. tar ISP levereandør ca. 60 kr. Dette kommer i tillegg til selve ADSL abonnementet. Dette har ikke noe med phonzo, telio m.fl. men med ISP-leverandøren (telenor, nextgentel etc..)

Lenke til kommentar

Har Phonzo, og er meget fornøyd. Meget bra kundeservice, Meget fin nettside, der en kan følge med på bla. forbruk. Høy kvalitet på linjene, Lav pris. Hadde først Phonzo anyway til nkr. 0 pr.mnd, men var så fornøyd at jeg oppgraderte til Home. Telio er sikkert bra, men hvorfor velge noe som er dyrere, når det helt sikkert ikke er noe bedre enn Phonzo. Bruker adapter hjemme, og via trådløst nett på laptop når jeg er ute å reiser. Har ikke prøvd ip via mobil ennå, men vet at de har løsninger for dette. Vil legge til at jeg hadde IP24 før, men dette fungerte ikke så fint for meg. Dyrere var det også.

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Har selv phonzo cash. Legges hele phonzo ned, eller kan en bytte til phonzo home? Ellers vurderer jeg iplink.

Phonzo er på vei å legges ned fikk et bred om det siden jeg har vært kunde i flere år har sluppet månedsutgifter

Men blir fra neste måned tvunger på betale 59 kr måneden hvis jeg vil bli kunde hos phonect.

 

Skrivet et tråd om dette her

 

Les mere på phonect her

 

Les dette også:

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...