ØrjanM Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Noen som har/ vet av filene til en windows 98 formateringdiskett? Tenkte jeg skulle installere windows vista på ny fomatert disk så jeg slipper ha 2 operativsystem liggende
Hårek Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Du finner de her: http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm Men hvorfor bruke noe slikt? Det er da helt unødvendig å trekke fram slike gamle greier når en Windows CD har alt du trenger.
ØrjanM Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Jeg får jo ikke formatert disken når jeg booter med windows vista?
Hårek Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Mulig det ikke er med i betaversjonen. Men du har vel en vanlig Windows CD?
Pey'J Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg har akkurat installert Pre-RC1 Vista og kunne da både partisjonere og formatere under installasjonen. Bare velg "Advanced options" på det bildet hvor du velger hvilken partisjon Vista skal installeres på.
ØrjanM Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Flotters=) Må nå bare vente på cd-nøkkelen.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå