Gå til innhold

Fjerne reklame i Piczo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er HTML koden til å fjerne reklame i Piczo?

Har prøvd denne:

<script type="text/javascript" language="javascript">
function stopWrite()
{null;}
document.write = stopWrite;
</script> 

Men den funker ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tviler jeg på, det ER reklame på piczo sider.

Er enig med Jesper Karsrud i at det finnes kun én måte å bli kvitt reklamen på piczo, og det er å ikke bruke det i det hele tatt...

Gjest medlem-77217
Skrevet

Kan jo hende at de har et betalings anternativ.

Skrevet
Konklusjon: Det går ikke an?

6822333[/snapback]

Nope, alt er mulig. Det er sannsynligvis ikke lovlig i følge brukeravtalen, men det er fult ut mulig å fjerne reklamen. Det forutsetter i kunnskap om javascript og DOM slik at man fjerner den på klient-siden.

Skrevet
Konklusjon: Lær veninnen din HTML/CSS og be henne slette piczo siden

6822655[/snapback]

herregud.. Var det virkelig det han spurte om?

Noen lager en piczo sider for å bare ha det morro med venner. Alle gidder ikke sitte timesvis å lære seg et script språk som interiserrer de midt i rævva!

Skrevet

nå har ikke jeg sett så mye på det grusomme pizco greiene, men er ikke mulig å bruke css da? finne ut om reklamen har en class eller id eller tag du ikke bruker så mye eller lignende, og så putte på en display:none eller no?

Skrevet
<bitch>HTML/CSS er ikke skriptspråk.</bitch>

6823066[/snapback]

åja, sorry for not being a geek

Men du skjønner jo poenget da. Kverulerende drittunge(går ann å være det selv om man er 20 osv osv)

Uansett, patetisk komentar..

Skrevet

Jeg prøver ikke lære henne det, for hun har kun siden for å dele bilder osv med venner.

Konklusjon: Det går ikke an?

6822333[/snapback]

Nope, alt er mulig. Det er sannsynligvis ikke lovlig i følge brukeravtalen, men det er fult ut mulig å fjerne reklamen. Det forutsetter i kunnskap om javascript og DOM slik at man fjerner den på klient-siden.

6822502[/snapback]

Noen som har denne kunnskapen?

Skrevet

Dele bilder: Flickr

Dele historier og hendelser: blogspot

Jeg kan ikke se noen fornuftig grunn til å bruke Piczo. Forsåvidt så er det vel brudd på avtalen å fjerne reklamen og det vil nok medføre at Piczo fjerner sida når det oppdages.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...