Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lyst på et våpen med itemlevel 35 jeg :/

 

Dette er etter min mening den beste 19-twinken.

 

Randomized

8395418[/snapback]

 

:omg: Dette var da en ganske passe syk twink. Ser 63% dodge rating noe som er nærmest umulig å treffe på, nesten kun ett treff per tredje forsøk. :!:

Selv syntes jeg at det hadde vært bedre med fishing boots, da dette kanskje senker agyen litt, men gir da 210 extra hp. Da ender hun opp med 1850 hp, og dodge på 63%. kan vel gå de fleste wsg'er da uten å dø, i det hele tatt :D

Lenke til kommentar
Har lyst på et våpen med itemlevel 35 jeg :/

 

Dette er etter min mening den beste 19-twinken.

 

Randomized

8395418[/snapback]

 

:omg: Dette var da en ganske passe syk twink. Ser 63% dodge rating noe som er nærmest umulig å treffe på, nesten kun ett treff per tredje forsøk. :!:

Selv syntes jeg at det hadde vært bedre med fishing boots, da dette kanskje senker agyen litt, men gir da 210 extra hp. Da ender hun opp med 1850 hp, og dodge på 63%. kan vel gå de fleste wsg'er da uten å dø, i det hele tatt :D

8395606[/snapback]

 

Hun har diverse sett med gear, et med agienchant, et med hpenchants osv. :p

Så hun har 2 av alle itemsa med forskjellig enchant. Med fullt agi-gear får hun 84 % dodgechance ^.^

Lenke til kommentar
Si meg når begynte en pet å hitte 100 på lvl 19? må være buffa med den buffen der får av charge?

Og boars speed trenger en item lvl 35 for å kunne enchante det på må det ikke?

8393342[/snapback]

 

etter at pets fikk bonus av hunterens egne stats way back. 100 dmg +/- thou, 70, 90, 103, 80 osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Twink er morro :D

 

Her er min. ikke helt ferdig enda.

 

twinkscreensq3.jpg

 

 

Et lite tips, Last ned WeaponQuickSwap og StanceSets.

 

Jeg har en knapp for og skifte til dagger og tilbake igjen pluss at jeg automatisk bytter til dagger når jeg går i stealt og cruel barb når jeg går ut av stealt. gjør ting litt enklere^^ Gourge/ Dance/Swap/Backstab/Swap :w00t:

 

Litt klønete på rouge enda, men det kommer seg.

 

 

twinkxw7.jpg

 

 

Så da lurer jeg på en ting. siden jeg kun bruker dagger til Ambush, backstab og sånne ting. Hva slags enchant lønner det seg og ha? regner med at noe som procker ikke er nødvendig siden jeg bytter rett etter Ambush, backstab.

Jeg har +3 weapon dmg nå (trur jeg)

 

mener jeg inspecta en rogue med shoulder enchant. strike rating eller no sånt. noen som kan forklare meg hva det er? og hvordan jeg får den :p

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å bestemme meg hvilken klasse jeg skal ta. Ligger å vugger på Warlock og Priest.

 

Uansett, hvilke enchants er de beste jeg kan får på lvl 19, nå?

8507787[/snapback]

Jeg ville tatt hunter, eneste klassen jeg har problemer med.

 

Castere trur jeg sliter for mye på lvl 19. i alle fall i twink BG hvor det er minimun 5 rouges hver eneste gang som kicker og gourger. DoT'ene fro en lock er ikke mye skade uansett.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å bestemme meg hvilken klasse jeg skal ta. Ligger å vugger på Warlock og Priest.

 

Uansett, hvilke enchants er de beste jeg kan får på lvl 19, nå?

8507787[/snapback]

Jeg ville tatt hunter, eneste klassen jeg har problemer med.

 

Castere trur jeg sliter for mye på lvl 19. i alle fall i twink BG hvor det er minimun 5 rouges hver eneste gang som kicker og gourger. DoT'ene fro en lock er ikke mye skade uansett.

8508583[/snapback]

Jeg har nå tatt Lock jeg da. Burde jeg rerolle?

Lenke til kommentar

Altså lock funket egentlig fett det, men da kan du ikke spare på pengene kjøpe beste spelldamage enchantsen osv, vertfall sett to warlocker som har ligget på toppen av liste på killingblows og damge.

Men kommer en twink rogue til deg så er du ganske død.

Ville tatt hunter jeg, for fleste twinks er rogues or warriors, og de kiter du lett og de kan stå ranged å gjøre damage lettere å ikke bli nuked ned da, som jeg blir så helvetes mange ganger med twinken min:P

Lenke til kommentar

joda, ganske greit med damage skal jeg være enig med, men hunters og rogues har LANGT bedre dps vs survivability potensial. selv om mage'e din har alt som finnes av spelldmg enchants så har han da akkurat like mye HP som en nontwink. en rogue eller annen "bedre twink" kan ligge over 1,2k HP, ha overlegen AP enn det meste og attpå til sporte en crusader enchant eller lignende.

Lenke til kommentar

De har vell mer hp en en non twink da, få på stamina der du ikke kan ha spelldamage og masse twink blues og en spellthread på panths så kan de nok få en 1000 hp med librams, men derimot så finnes det warriors, paladins og hunters som runder 1500-1600 hp.

 

Men skal si meg enig i at melee har bedre potensiale for twinking ja.

Lenke til kommentar

hei!

 

Vet at dette er en lvl 19 twinke tråd men tar det her alikevel.

Driver og levler en warrior til lvl 39, har gått litt lei av rogue twinken min i og med at det aldri var noe motstand :p

 

Så, spørsmålet mitt er om noen kunne ha linket det beste gearet en 39 warrior kan overhodet få. Har nightblade i banken men vet ikke om jeg skal kjøre duel wield eller ikke.

 

Takk for de som kan hjelpe her :)

Lenke til kommentar
Har lyst på et våpen med itemlevel 35 jeg :/

 

Dette er etter min mening den beste 19-twinken.

 

Randomized

8395418[/snapback]

 

Tror heller jeg ville gått for Nugusta. Han er på Argent Dawn

realmen, konge fyr og vanvittig god til å spille. Han har gått for meele power

isteden for så mye liv som Randomized har.

Ottaj (twinken mion *brag*) og Nugusta er uovervinnelige på en god dag ^^

Lenke til kommentar

Noe ny info om gear jeg fant:

 

List Of Item Changes In the Upcoming 2.1 Patch That Is Currently On PTR.

 

Current as of 4/20/07.

 

[Lucky Fishing Hat] now has a level 30 requirement. Even if you already have it equipped, you will not get the stam bonus. You will also lose any enchants that may be on the hat.

 

[Arena Grand Master] lost the dodge rating and now has +12 Stam instead. Bubble still works.

 

[Clefthide Leg Armor] and [Cobrahide Leg Armor] now have an ilvl 35 requirement just like the BC enchants. These WILL WORK if you already have them equipped or enchanted onto some BoE legs that have not been equipped yet.

 

[Nethercleft Leg Armor] and [Nethercobra Leg Armor] are getting a slight buff. No restrictions on these.

(Increase Stamina with 40 and Agility with 12)

 

 

[silver Spellthread] and [Mystic Spellthread] now have an ilvl 35 requirement. These WILL WORK if you already have them equipped or enchanted onto BoE legs that have not been equipped yet.

 

 

[silver Spellthread] and [Mystic Spellthread] now have an ilvl 35 requirement. These WILL WORK if you already have them equipped or enchanted onto BoE legs that have not been equipped yet.

 

 

[Golden Spellthread] and [Runic Spellthread] are getting a slight buff. No restrictions on these.

 

 

[Nightmare Seed] now has a level 60 requirement.

 

 

[Edible Fern] is now Bind on Pickup.

 

 

Shoulder/Helm Enchants now have an ilvl 35 requirement and will be removed from all items lower than ilvl 35. (needs confirmation).

 

 

[insignia of the Horde] and [insignia of the Alliance]has been changed for Warriors, Rogues, and Warlocks:

 

Warrior Insignia now removes "Immobilizing", "Stun" and "Polymorph" effects and no longer removes "Slowing" effects.

 

Rogue Insignia now removes "Fear", "Stun" and "Polymorph" effects and no longer removes "Charm" effects.

 

Warlock Insignia now removes "Fear", "Stun" and "Slowing" effects and no longer removes "Charm" and "Polymorph" effects.

Lenke til kommentar

Noe ny info om gear jeg fant:

 

List Of Item Changes In the Upcoming 2.1 Patch That Is Currently On PTR.

 

Current as of 4/20/07.

 

[Lucky Fishing Hat] now has a level 30 requirement. Even if you already have it equipped, you will not get the stam bonus. You will also lose any enchants that may be on the hat.

 

[Arena Grand Master] lost the dodge rating and now has +12 Stam instead. Bubble still works.

 

[Clefthide Leg Armor] and [Cobrahide Leg Armor] now have an ilvl 35 requirement just like the BC enchants. These WILL WORK if you already have them equipped or enchanted onto some BoE legs that have not been equipped yet.

 

[Nethercleft Leg Armor] and [Nethercobra Leg Armor] are getting a slight buff. No restrictions on these.

(Increase Stamina with 40 and Agility with 12)

 

 

[silver Spellthread] and [Mystic Spellthread] now have an ilvl 35 requirement. These WILL WORK if you already have them equipped or enchanted onto BoE legs that have not been equipped yet.

 

 

[silver Spellthread] and [Mystic Spellthread] now have an ilvl 35 requirement. These WILL WORK if you already have them equipped or enchanted onto BoE legs that have not been equipped yet.

 

 

[Golden Spellthread] and [Runic Spellthread] are getting a slight buff. No restrictions on these.

 

 

[Nightmare Seed] now has a level 60 requirement.

 

 

[Edible Fern] is now Bind on Pickup.

 

 

Shoulder/Helm Enchants now have an ilvl 35 requirement and will be removed from all items lower than ilvl 35. (needs confirmation).

 

 

[insignia of the Horde] and [insignia of the Alliance]has been changed for Warriors, Rogues, and Warlocks:

 

Warrior Insignia now removes "Immobilizing", "Stun" and "Polymorph" effects and no longer removes "Slowing" effects.

 

Rogue Insignia now removes "Fear", "Stun" and "Polymorph" effects and no longer removes "Charm" effects.

 

Warlock Insignia now removes "Fear", "Stun" and "Slowing" effects and no longer removes "Charm" and "Polymorph" effects.

8510819[/snapback]

 

Når skjer dette? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...