Spartan Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hvis man liker onlinedelen av Call of Duty 1, men ikke 2. Dvs. mange spillere på samme map og 3-tredje personsskytespill, men ikke små maps og få muligheter for å tenkte strategisk/planlegge stillinger. Hva slags anbefale spill vil dere anbefale ?
slash Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Call of duty 1 var vel et første persons skytespill, ikke tredje? Uansett, tror nok hidden & dangerous 2 kan være noe i din gate. Der har du store brett, mange spillere og muligheten til å tenke så strategisk du bare makter.
DezTruckTor Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Om du tar med FPS-spill, vil jeg helt klart anbefale battlefield-serien. Enorme kart med opp til 128 spillere. Veldig taktisk om du sammarbeider godt med laget ditt.
Neppe Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Enemy Territory er kanskje værdt en titt om du likte Call of duty 1.
Akidon Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Red orchestra: Ostfront Mye bedre en bf. Faen så fett det spillet er.
Jamsan Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Red orchestra er bare best pga realismen. Men det som er synd er at det er alt for få som spiller det.
Tå. Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Call of duty 4, map shipment. Er vel i dine gate tror jeg.
-Léon- Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Call of duty 4, map shipment. Er vel i dine gate tror jeg. hehe det mest horrible brette i CoD 4!! TDM: Max spillere + friendly fire på = mange stygge ord på chatten ;p Men ville anbefalt Battlefield og Red orchestra: Ostfront.
CCola Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Battlefield 2, uten tvil. Masse strategisk tenkning. Det er ikke tredje person som du nevner, men det er heller ikke CoD 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå