Gå til innhold

Hjemmekino ca 8000


Ulven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stoler ikke et halvt sekund på hva som står på receiveren. Men jeg har hørt på settet og synes det er bra. Hørte på plater som Kari Bremnes - Sorte bjørn. Noen plater med dire straits og så på LOTR. Helt ok til prisen. Tror ikke du finner noe bedre til den prisen (jeg har iallefall ikke hørt noe)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe kun Denon?

 

En Receiver fra Denon med 7 x 75w og Auto Setup/Romkalibrering til under 3000 kr finner du her..

 

Matchende DVD-spiller som takler både Mp3, WMA og DivX med HDMI utgang finner du her.

 

Og her finner du ett komplett høyttalersystem fra Denon for under 3000 kr inkludert en aktiv subwoofer.

 

Dette anlegget skal jeg vedde på har mye bedre kvalitet enn hvilket som helst andre ferdiganlegg til samme pris. Det beste av alt er at du kan skifte ut del etter del hvis du en gang vil bytte det ut siden det er separate komponenter.

Lenke til kommentar
enten det kameragutten foreslo eller spare ca 2000-4000kr mer slik at du får mer for pengene. er faktisk verdt det. spesielt hvis anlegget skal "fyllet" et større rom

6823128[/snapback]

 

Helt enig der ja... selv om dette Denon anlegget er meget kompetent ville jeg heller kjøpt en større forsterker for eksempel Denon AVR-2106 eller kanskje Pioneer 1016.

 

Kombinert dette med ett par kompetente fronthøyttalere, resten kan du spare til senere.... :thumbup:

 

Edit: Har du ok dvd-spiller fra før hadde jeg helst kjøpt en av de to forsterkerne, lagt til en drøy tusenlapp og kjøpt Dali 8008 som nå er på tilbud til 5000 kr på HiFi klubben.

 

Er nok noe av det beste du får til den prisen akkurat nå. Med ett slikt oppsett er ikke aktiv sub en absolutt nødvendighet og man er veldig nært ett komplett surround med blå serien til Dali.

Endret av Kameragutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...