Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Upload. Isp er Telenor.


Anbefalte innlegg

Jeg bruker Azureus som jeg uploader filer med.Min upload skulle være 350 kps eller 43.75 kB.Ved å måle hvor mye andre har downloaded fra meg over en time finner jeg ut at opplastningsfarten er på 288 kps.Har gjort denne målinga flere ganger og resultatet blir omtrent det samme.

Er direkte koblet til en ruter.De andre pc. er slått av.

Noen som kan forklare meg hvorfor min upload ikke er fullstendig?

Min Isp er Telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker Azureus som jeg uploader filer med.Min upload skulle være 350 kps eller 43.75 kB.Ved å måle hvor mye andre har downloaded fra meg over en time finner jeg ut at opplastningsfarten er på 288 kps.Har gjort denne målinga flere ganger og resultatet blir omtrent det samme.

Er direkte koblet til en ruter.De andre pc. er slått av.

Noen som kan forklare meg hvorfor min upload ikke er fullstendig?

Min Isp er Telenor.

6809008[/snapback]

Sry skrivefeil..jeg mente 288 kbps og 350 kbps.

Lenke til kommentar

Takk for svar. :)

Min upload svinger fra 19.6 kB(158,8kbps)-51kB(408 kbps).Snittet blir alikevel ca. 36kB(288kbps).Ved å sette uploaden til 20kB(160kbps) kan jeg surfe nogenlunde smertefritt.

 

audi_a8 skrev:

med torrent så klarer så klarer du ikke nøyaktig å laste opp det du setter den til.

 

sunni:Ok,men jeg synes fravika er for store.Det er heller ikke mitt inntrykk at dette problemet er vanlig for andre som bruker Azureus..

 

For meg er uploaden viktig siden 2 av maskinene også blir brukt til spilling over internett.Hva hjelper det om man har download når uploaden suger. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Har du prøvd uploaden mot noe annet ?

Tatt testen her på hw.no eller den på digi?

Hva får du da?

 

Les også kontrakten du har med telenor, står der at du ikke til en vær tid vill få den ned og opp farten som det er satt hos deg....

6812638[/snapback]

Her på hardware hadde jeg i upload et snitt på 330kbps med små avik uten browser.Testet 10 ganger.

-20kbps er vel akseptabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...