Alpine R12 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Chippa S4'en min for to uker siden på ES Tuning. Funka som bare det, har vært oppe i ladetrykk på 1.3 bar Men i dag la jeg merke til at trykke ikke ville passere 0.5bar på den analoge målern Og den digitale måleren på kjørekomputeren står heletiden på 1.0bar Har ikke lagt merke til nå spesiele ulyder fra turboen, tanken har falt meg at det ikke er helt tett en plass. Også har jeg funnet ut at den dump ventilen jeg har er laget for opp til 1.0bar, vet ikke om det kan være den som "lekker" luft? Men jeg synes også det er rart at kjøre komputern heletiden hviser 1.0bar?
Januar333 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Beste er vell om du kontakter es tuning dem har sikkert noen tips.
oysfaerg Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Wastegateaktuatoren som er defekt eller LMM kanskje.
Alpine R12 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Beste er vell om du kontakter es tuning dem har sikkert noen tips. 6810277[/snapback] Ringte ES tuning i dag, de trode det måtte være slangen til den elektroniske sensoren som hadde løsned. Kjøre komputeren viser jo ikke ladetrykk, men "totaltrykke". Så derfor viser den hele tiden 1bar når slangen er løs, atmosferetrykke. Og trykk sensoren sitter på ECU, ikke sant?
Januar333 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Beste er vell om du kontakter es tuning dem har sikkert noen tips. 6810277[/snapback] Ringte ES tuning i dag, de trode det måtte være slangen til den elektroniske sensoren som hadde løsned. Kjøre komputeren viser jo ikke ladetrykk, men "totaltrykke". Så derfor viser den hele tiden 1bar når slangen er løs, atmosferetrykke. Og trykk sensoren sitter på ECU, ikke sant? 6817673[/snapback] Har ike snøring men dem er sikkert inne på noe der.
Alpine R12 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Dette var problemet, men nå er det fikset
Alpine R12 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Og hva er den delen der for noe da? 6821129[/snapback] Slangen som er mellom vann seperatoren og manifolden hadde løsned. Etter vann seperatoren går det en slange til ECU'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå