Brian Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 hei har lyst på litt andre artister nå, har godt av litt variasjon. liker rock mest, og liker band som nazareth, judas priest, scorpions og slikt. Noen som har noe å anbefale?
SirAmp Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 kansje litt feil genre, men Metallica, Maiden, Guns'n
Dragon Hunter Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Whitesnake, Kiss, ACDC, Black Sabbath, Ozzy, Metallica, Guns 'n Roses, Iron Maiden, Helloween, Led Zeppelin. Det finnes mye bra klassisk rock.
Brian Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 kansje litt feil genre, men Metallica, Maiden, Guns'n 6803700[/snapback] hvilke sanger av metallica er bra da?
thomassit0 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 kansje litt feil genre, men Metallica, Maiden, Guns'n 6803700[/snapback] hvilke sanger av metallica er bra da? 6803767[/snapback] motorbreath, fight fire with fire, creeping death, master of puppets, fade to black, orion, Welcome Home, seek & destroy, whiplash, one, battery, + + +
Dragon Hunter Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 kansje litt feil genre, men Metallica, Maiden, Guns'n 6803700[/snapback] hvilke sanger av metallica er bra da? 6803767[/snapback] Of Wolf and Man, Enter Sandman, Tuesday's gone, Whiskey in the Jar, No Leaf Clover, Sanitarium, Master of Puppets, Nothing else matters, The Unforgiven, The Unforgiven II, og Until it sleeps, er alle bra sanger.
Brian Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 (endret) kansje litt feil genre, men Metallica, Maiden, Guns'n 6803700[/snapback] hvilke sanger av metallica er bra da? 6803767[/snapback] Of Wolf and Man, Enter Sandman, Tuesday's gone, Whiskey in the Jar, No Leaf Clover, Sanitarium, Master of Puppets, Nothing else matters, The Unforgiven, The Unforgiven II, og Until it sleeps, er alle bra sanger. 6803902[/snapback] takker takker, masse gode forslag her. bare å komme med flere Endret 4. september 2006 av Brian_N
Brian Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Whitesnake, Kiss, ACDC, Black Sabbath, Ozzy, Metallica, Guns 'n Roses, Iron Maiden, Helloween, Led Zeppelin. Det finnes mye bra klassisk rock. 6803724[/snapback] åja Led Zeppelin, de skulle jeg prøve å høre på. Har du noen gode låter å annbefale? også noen låter av ACDC? Helloween har jeg aldri hørt om
Dragon Hunter Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Whitesnake, Kiss, ACDC, Black Sabbath, Ozzy, Metallica, Guns 'n Roses, Iron Maiden, Helloween, Led Zeppelin. Det finnes mye bra klassisk rock. 6803724[/snapback] åja Led Zeppelin, de skulle jeg prøve å høre på. Har du noen gode låter å annbefale? også noen låter av ACDC? Helloween har jeg aldri hørt om 6804005[/snapback] Har ikke hørt så mye på Led Zeppelin, men kan anbefale Stairway to Heaven, og Travelling Riverside Blues.
turbofranz Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 kansje litt feil genre, men Metallica, Maiden, Guns'n 6803700[/snapback] hvilke sanger av metallica er bra da? 6803767[/snapback] Of Wolf and Man, Enter Sandman, Tuesday's gone, Whiskey in the Jar, No Leaf Clover, Sanitarium, Master of Puppets, Nothing else matters, The Unforgiven, The Unforgiven II, og Until it sleeps, er alle bra sanger. 6803902[/snapback] takker takker, masse gode forslag her. bare å komme med flere 6803932[/snapback] Phantom Lord!
Brian Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 kansje litt feil genre, men Metallica, Maiden, Guns'n 6803700[/snapback] hvilke sanger av metallica er bra da? 6803767[/snapback] Of Wolf and Man, Enter Sandman, Tuesday's gone, Whiskey in the Jar, No Leaf Clover, Sanitarium, Master of Puppets, Nothing else matters, The Unforgiven, The Unforgiven II, og Until it sleeps, er alle bra sanger. 6803902[/snapback] takker takker, masse gode forslag her. bare å komme med flere 6803932[/snapback] Phantom Lord! 6804636[/snapback] Å?? phantom lord skal testes ut
kalli Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Whitesnake, Kiss, ACDC, Black Sabbath, Ozzy, Metallica, Guns 'n Roses, Iron Maiden, Helloween, Led Zeppelin. Det finnes mye bra klassisk rock. 6803724[/snapback] åja Led Zeppelin, de skulle jeg prøve å høre på. Har du noen gode låter å annbefale? også noen låter av ACDC? Helloween har jeg aldri hørt om 6804005[/snapback] Jeg synes "immigrant song", "bron-y-aur stomp" og "out on the tiles" er ganske bra! Ellers når det gjelder AC/DC er det jo det meste... Kan jo nevne noen: "thunderstruck", Highway to hell" og "whole lotta rosie" er sanger jeg synes er hvert å høre på!
Brian Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 ACDC - Back in black er tøff :!: 6804667[/snapback] i'm on it
Brian Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 (endret) Whitesnake, Kiss, ACDC, Black Sabbath, Ozzy, Metallica, Guns 'n Roses, Iron Maiden, Helloween, Led Zeppelin. Det finnes mye bra klassisk rock. 6803724[/snapback] åja Led Zeppelin, de skulle jeg prøve å høre på. Har du noen gode låter å annbefale? også noen låter av ACDC? Helloween har jeg aldri hørt om 6804005[/snapback] Jeg synes "immigrant song", "bron-y-aur stomp" og "out on the tiles" er ganske bra! Ellers når det gjelder AC/DC er det jo det meste... Kan jo nevne noen: "thunderstruck", Highway to hell" og "whole lotta rosie" er sanger jeg synes er hvert å høre på! 6804694[/snapback] ja holder på å laste de ned nå, har allerede 500 nedlastninger på her nå, så, ja det sier det meste Endret 4. september 2006 av Brian_N
embark Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Og hvis du vil sjekke ut noe annet enn diskusjons standard-metal-anbefalinger, sjekk ut Opeth. Opeth er et svensk band som blander death-metal vokal med progressive metal og akustisk rock. Virkelig en herlig blanding. Alle de 8 albumene er fantastiske på hver sin måte, men vil anbefale "Blackwater Park" til å begynne med.
Brian Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Og hvis du vil sjekke ut noe annet enn diskusjons standard-metal-anbefalinger, sjekk ut Opeth. Opeth er et svensk band som blander death-metal vokal med progressive metal og akustisk rock. Virkelig en herlig blanding. Alle de 8 albumene er fantastiske på hver sin måte, men vil anbefale "Blackwater Park" til å begynne med. 6804878[/snapback] hmmm, ja det må jeg prøve ut. Lagt til nedlastninga
CrazyD Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Helloween har jeg aldri hørt om Helligbrøde Siden du nevner Judas, Scorpions og annen 70/80 heavy burde Helloween være et must. Ellers kan du sjekke ut band som Whitesnake, Saxon, King Diamond, Krokus, Helix, Dokken, Cinderella, Manowar, WASP, Running Wild, Twisted Sister, Motley Crue og Skid Row for å nevne noen. Skulle holde deg opptatt en stund. Av litt eldre så er Led Zeppelin, Thin Lizzy og The Sweet klassikere.
Brian Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Helloween har jeg aldri hørt om Helligbrøde Siden du nevner Judas, Scorpions og annen 70/80 heavy burde Helloween være et must. Ellers kan du sjekke ut band som Whitesnake, Saxon, King Diamond, Krokus, Helix, Dokken, Cinderella, Manowar, WASP, Running Wild, Twisted Sister, Motley Crue og Skid Row for å nevne noen. Skulle holde deg opptatt en stund. Av litt eldre så er Led Zeppelin, Thin Lizzy og The Sweet klassikere. 6805469[/snapback] takk, der var det mange forslag. Har Twisted Sister, motley Crue og Sweet fra før. Gode artister det og Men skal prøve å få sjekka ut helloween i løpet av dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå