Gå til innhold

Logitech DriveFx til Xbox360


edyrli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skal ihvertfall ha det offisielle rattet forde det har Force Feedback og ikke Vibration Feedback som de andre har.

6799925[/snapback]

 

Logitech har axial feedback. Mener at dette er force feedback og ikke vibration.

6800166[/snapback]

Axial Feedback er sånn at du kan føle curbsene og kanskje veggen hvis du er uforsiktig, men Axial Feedback er på en måte Vibration Feedback 2.

 

på Force Feedback så lever på en måte rattet sitt eget liv, den svinger og herjer.

 

er ikke så god på dette emnet, men jeg veit forskjellen mellom dem.

Lenke til kommentar
jeg skal ihvertfall ha det offisielle rattet forde det har Force Feedback og ikke Vibration Feedback som de andre har.

6799925[/snapback]

 

Logitech har axial feedback. Mener at dette er force feedback og ikke vibration.

6800166[/snapback]

Axial Feedback er sånn at du kan føle curbsene og kanskje veggen hvis du er uforsiktig, men Axial Feedback er på en måte Vibration Feedback 2.

 

på Force Feedback så lever på en måte rattet sitt eget liv, den svinger og herjer.

 

er ikke så god på dette emnet, men jeg veit forskjellen mellom dem.

6800294[/snapback]

 

Det ser bra ut. Må nok vente på Microsoft sitt ratt ja. Er interessert i force feedback. Det var også interessant at microsoft sitt ratt kunne kjøre uten ektern strømfosyning, men da riktignok kun med rumble aktivert.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...