Gå til innhold

Asus A8Jc, godt valg?


ZprMario

Anbefalte innlegg

Har nettopp trålet meg i gjennom en del tester og erfaringer rundt omkring på nett, og har så å si bestemt meg for å gå for en Asus A8Jc, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322901 Men tenkte jeg skulle spørre her for sikkerhetskyld, ettersom jeg gjerne vil ta i mot tips på hva som er bra/dårlig...

Dette blir først og fremst en studie-PC, der jeg er ute etter mobilitet/ikke for stor størrelse (14" skjerm er absolutt max, gjerne mindre), god batteritid, lite støy og minst mulig varmeutvikling. Grafikk og ytelse kommer i andre rekke, men foretrekker at maskinen ikke akkurat er noen ekstrem sinke heller...

 

Sånn jeg ser det, med A8Jc'en:

+ God batteritid, stillegående, god skjerm, god byggekvalitet, dedikert skjermkort. Følger med bæreveske, optisk mus og integrert kamera.

- Har hørt at de leveres med 4200 rpm harddisker her i Europa. 14" skjerm, vurderer å heller gå for noe mindre. Er også usikker på hvor bra den er i forhold til prisen, får man mer for pengene andre steder?

 

Gjerne foreslå noe annet om du vet om noe som gir mer for pengene... Er vel mest det jeg lurer på, evt. om jeg kan klare meg med en billigere laptop. Sannsynlig vil jeg komme til å måtte oppgradere minnet også, og da blir det straks mer, kan man like så greit kjøpe en annen bedre PC da, gitt kriteriene jeg gir her? Hadde helst likt å holdt meg rundt 10.000 en plass...

 

Takker for svar :thumbup:

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...