Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows Startup feil


Anbefalte innlegg

Hei

 

Windows SP2 har stått ned i høyrehjørnet å blinka ei stund om at den var klar til å installeres osv. men har aldri gidda å gjort det.

Så idag, når jeg ble lei av at beskjeden poppa opp tenkte jeg at jeg skulle få det unnagjort.

 

Etter å ha installert SP2 restarta jeg PCen, og når jeg kom til Windows Loading delen, så stopper den bare der. Baren fortsetter å bevege på seg osv. men den ville ikke gå helt inn i Windows, kanskje litt dårlig forklart men beste jeg kom opp med. Når jeg prøver i starte opp i "Tidligere fungerenede konfigurasjoner" skjer akkuart det samme.

Prøver å starte opp i Sikkerhetsmodus, men kommer ikke inn der heller.

 

Har ett sinnsykt viktig skolearbeid som jeg har jobbet med de siste 2 ukene som jeg helst ikke vil se at går tapt, samt endel bilder.

 

Noen som har noe innsikt i hva som kan være feil, og hvordan jeg kan få rettet opp problemet uten å formatere?

 

Mvh

Caleh <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der er et ganske vanlig problem med SP2. Jeg tror du må legge inn Windows på nytt for å rette det opp. Men for å redde filene dine kan du starte opp pcen med noe som heter "Ultimate Boot CD for Windows", og brenne ut filene dine på cd eller lignende.

 

Hilsen,

efikkan.

6798478[/snapback]

 

Ok, takker så meget, antar det ikke er noen annen utvei da :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...