Gå til innhold

Explorer virus hvordan fjerne ?


Anbefalte innlegg

Hei. har fått et merkelig virus greie som forteller meg at pc er infisert med spyware og virus .. popper opp på skjermen og åpner explorer samtidig.

Står videre at jeg må laste ned et par programmer som spyware og Norton 06 blabla

Jeg har stengt av filleleseren explorer (proxy) og bruker firefox som selvsagt funker som ei kule. Fikk dette virus greiene gjennom burst og pirate bay.

Det som skjer er at det står en lioten trekant nede på skjermen til høyre og blinker,når jeg trykker på den så spretter den FAKK siden opp med spyware pisset.

 

Noen som vet hvordan en kan få bort dette UTEN å formatere ? Sjekk vedlegg lastet ned igår,noen som kjenner programmene og hva som kan brukes til noe fornuftig,feks det problemet jeg har nå ?

 

Takker for all hjelp for dette SUGER :mad:

 

 

 

Mvh

Zatt

 

 

post-90164-1157280465_thumb.jpg

Endret av zatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Du kan laste ned Ultimate Boot CD og søke etter virus på pcen utenfor Windows. Ellers kan du forsøke søk etter virus i sikkermodus.

 

Hilsen,

efikkan.

6793993[/snapback]

 

 

Da laster jeg ned boot cd,søkt med virus i sikkerhets mod er utført uten resultat.

Hvordan bruker jeg denne cd`n i forhold til å fikse problemet mitt ?

 

Jeg slo av og på systemgjenoppretting for ca 3 dager siden så da har jeg vel ikke noen gjenopprettings punker heller da etter denne datoen ? For det kunne jo vært en mulig løsning å fått til ?

 

 

pst! Ingen av programmene på Norton vedlegget mitt som er brukende ?

 

 

 

 

Mvh

Zatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...