Gå til innhold

Razor Copperhead vs. G5


tcg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd begge musene og synes G5 ligger best i håndflaten, fikk ikke prøvd dem i spilling da. Noe jeg la merke til var at G5-laseren ikke er plasert helt i midten av musen, husker jeg prøvde en mus engang som virka helt rar pga. det... har noen av dere G5 eiere merket at musen oppfører seg forskellig enn f.eks. MX518 i styringen? (på MX528 er laseren i midten av musen)

 

Når jeg først er igang, er det plagsomt med den rue overflaten sammenlignet med MX518 sin glatte flate?

Lenke til kommentar
Har prøvd begge musene og synes G5 ligger best i håndflaten, fikk ikke prøvd dem i spilling da. Noe jeg la merke til var at G5-laseren ikke er plasert helt i midten av musen, husker jeg prøvde en mus engang som virka helt rar pga. det... har noen av dere G5 eiere merket at musen oppfører seg forskellig enn f.eks. MX518 i styringen?    (på MX528 er laseren i midten av musen)

 

Når jeg først er igang, er det plagsomt med den rue overflaten sammenlignet med MX518 sin glatte flate?

6804231[/snapback]

 

Jeg har hatt en MX518 engang og tar titta litt på en G5 for en stund siden. Egentlig er det ikke så stor forskjell på overflaten, men jeg likte G5's rue overflate bedre, da den kanskje er bedre etter lang tids spilling i f.eks BF2. MX518 har en mye glattere flate, noe som også kanskje kan være en "ulempe" for noen når man blir litt svett i hånda etter å ha spilt en stund. Ellers tror jeg ikke det skal ha så mye å si?

 

Har også forresten Copperhead selv og digger den, men jeg personlig hadde nok gått for G5 om jeg prøvde den først. Synes scrollen til Copperhead er plassert for langt foran, ellers en god mus.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en MS Intellimouse Explorer 3.0 og måtte erstatte denne med en G5 og jeg er IKKE fornøyd. Hånda mi blir vond etter noen timers spilling, noe den ikke ble med MSIE3.0 og scrollehjulet scroller når jeg bruker trykknappen på det (MB3)

 

MSIE3.0 kommer i ny utgave nå i september så jeg må bare bruke G5 imens, men jeg skal bytte den dagen 3.0'en kommer tilbake!

 

Synes derfor Copperhead'en virker som en bedre mus for meg som er vant til en lavprofilmus.

Lenke til kommentar

du kan velge forskjellige vekter på Razer også. dog må spesial bestilles..

 

Har Razer C og Razer Mantis Speed mat... har blitt direkte farlig med Scout på CS Source etter at jeg fikk feelingen med musa...

 

Razer er å blir genial, formen dens er perfekt for gaming!

 

Best Regards

Endret av forferdelig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...