bloodmoney Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) Er det mulig å spille Zelda på pc fks et av dem som er på gamecube? Jeg spør ikke om hvordan men om det er mulig. Kommer det nye zelda spillet til pc? Endret 1. september 2006 av bloodmoney
Armageddon Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) Det er mulig å spille de gamle Zelda-spillene til Snes og Nintendo 64 ved hjelp av emulator, men ikke de nyeste til GC og Wii.. Alle Zelda spill er Nintendo exclusive desverre.. Endret 1. september 2006 av Armageddon
sedsberg Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde Zelda, link to the past på Amigaen. Usikker på om det var en uoffisiell klone, og er ikke sikker på om det var hele en gang. Og ja, Zelda opp til og med N64 skal være mulig.
bloodmoney Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 dumt at ikke det nyeste Zelda spillet som kommer også kommer på pc! Husket jeg koste meg mye med Zelda på N64
TCi Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Så lenge Nintendo leverer konsoller, så vil aldri Zelda finnes på noe annet enn en Nintendo-konsoll. Men det er mulig å spille på PC via emulatorer som nevnt. Uansett, skal du spille Zelda Twilight Priness, så kan du skaffe deg en Gamecube til noen få hundrelapper i dag. Spillet lanseres når Nintendos neste konsoll Wii lanseres. Det kommer både en GC og Wii-versjon av samme spillet.
Jack_Daniels Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Er det mulig å spille Zelda på pc fks et av dem som er på gamecube?Jeg spør ikke om hvordan men om det er mulig. Kommer det nye zelda spillet til pc? 6784116[/snapback] Altså emulatorer kan du laste ned overalt liksom;) helst på p2p og torrent prog alla limewire kaaza osv... har n64 emulator selv å det funker fett:P har begge zelda spillene:P arti
bloodmoney Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 (endret) Finnes det emulator for gamecube til pc? Jeg vet jeg kan kjøpe Gamecube billig nå men jeg liker best å spille på pc men må man så må man. Endret 1. september 2006 av bloodmoney
DjShugaA Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Finnes det emulator for gamecube til pc?Jeg vet jeg kan kjøpe Gamecube billig nå men jeg liker best å spille på pc men må man så må man. 6786552[/snapback] vent til Wii kommer så kan du spille GC spill på den
aulin Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hvorfor fanden vil han laste ned emulator over p2p-nettverk? Dette er som regel programvare som ligger tilgjengelig til nedlasting på diverse sider som ikke pakker inn filene sammen med virus og annet rask. Sjekk siden zophar.net, som er en vanvittig god side for informasjon, samt nedlasting av emulatorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå