Gå til innhold

Bilde av breiavannet - stavanger

hardmongo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knallbra bilde! Likte spesielt kontrastene mellom trærne, bygningene og vannet :) Hvordan har du klart å få det til å se så.. kunstig ut?

Skrevet

Inni granskauen for et fantastisk bilde! Et prakteksempel på hva Photomatrix kan gjøre med stemningen. Vannet ble helt magisk. Terningkast 10, og 6 av 5 på karakterskalaen. Digg og futuristisk stemning, som tatt fra et spill.

Skrevet

Fyttigrisen for et sinnsykt fint bilde! Likte som jh_ sier, kontrastene mellom trærne, bygningene og vannet.

Enig med Gorbag også, ekstra morro med slike gode bilder når man er fra byen selv ;)

Skrevet

Wohooo for et nydelig bilde! I mine øyne må dette være noe av det beste som er postet på akam på lenge. Den "lyssøylen" på hotellet gjør utrolig mye for bildet og åpner for diverse tolkninger.

Skal sette fingeren på noe (og da er jeg superpirkete...), så må det være at jeg synes støyen er litt for fremtredene i noen av de mørke partiene på himmelen.

Genialt! :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hardmongo: For de av brukerne som ikke har sett breiavannet til vanlig, sleng ut ett "ushoppa" bilde, så kan de sammenligne :)

(Jeg så det fæle vannet med alle narkisene hver bidige dag i 3 år da jeg gikk på Kongsgård)

Skrevet

For et sinnsykt tøft bilde! :D

Satt ofte og så utover Breiavannet når jeg jobbet for ONS i vinter / vår, men wow.

Du har klart å fikse noe mystifistimagisk over det.

Må si jeg virkelig likte det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...