Gå til innhold

HW-Lan 06: Reportasje - Dataparty


vegarm

Anbefalte innlegg

regner med at han er den samme vegard, fordi mailen er jo den samme... sikkert litt passord probs ellns

6850306[/snapback]

Har fått svar på det over PM ...

 

Er neimen ikke siker på om jeg skal melde meg på eller ikke !

 

Hva blir det å gjøre hvis jeg melder meg på ?

6850320[/snapback]

Hei!

De som melder seg på og blir valgt ut må være tilgjengelig under åpningen og fra fredag til søndag. Personene kommer til å bli filmet noen timer hver dag, men slik er tv. Kanskje 3-5 prosent av det skal brukes. Personene som deltar skal gjøre mye som de selv vil, men det blir også i scenesatt intervjuer og noen få hendelser som er nødvendig å ha med. Det er også nødvendig å sette av noen timer en dag senere etter lanet for å gjøre noen bilder av litt forum-tittig o.l. som vi kan legge på.

 

Det er ikke for å mase, men gjør oppmerksom på at det fortsatt går an å melde sin interesse. Trenger en nybegynner og en veteran. Nybegynneren kan godt være jente, men gutt fungerer bra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
regner med at han er den samme vegard, fordi mailen er jo den samme... sikkert litt passord probs ellns

6850306[/snapback]

Har fått svar på det over PM ...

 

Er neimen ikke siker på om jeg skal melde meg på eller ikke !

 

Hva blir det å gjøre hvis jeg melder meg på ?

6850320[/snapback]

Hei!

De som melder seg på og blir valgt ut må være tilgjengelig under åpningen og fra fredag til søndag. Personene kommer til å bli filmet noen timer hver dag, men slik er tv. Kanskje 3-5 prosent av det skal brukes. Personene som deltar skal gjøre mye som de selv vil, men det blir også i scenesatt intervjuer og noen få hendelser som er nødvendig å ha med. Det er også nødvendig å sette av noen timer en dag senere etter lanet for å gjøre noen bilder av litt forum-tittig o.l. som vi kan legge på.

 

Det er ikke for å mase, men gjør oppmerksom på at det fortsatt går an å melde sin interesse. Trenger en nybegynner og en veteran. Nybegynneren kan godt være jente, men gutt fungerer bra :)

6853939[/snapback]

 

Digg, hvor/hvilken kanal kommer dette til å bli vist? :)

Lenke til kommentar
regner med at han er den samme vegard, fordi mailen er jo den samme... sikkert litt passord probs ellns

6850306[/snapback]

Har fått svar på det over PM ...

 

Er neimen ikke siker på om jeg skal melde meg på eller ikke !

 

Hva blir det å gjøre hvis jeg melder meg på ?

6850320[/snapback]

Hei!

De som melder seg på og blir valgt ut må være tilgjengelig under åpningen og fra fredag til søndag. Personene kommer til å bli filmet noen timer hver dag, men slik er tv. Kanskje 3-5 prosent av det skal brukes. Personene som deltar skal gjøre mye som de selv vil, men det blir også i scenesatt intervjuer og noen få hendelser som er nødvendig å ha med. Det er også nødvendig å sette av noen timer en dag senere etter lanet for å gjøre noen bilder av litt forum-tittig o.l. som vi kan legge på.

 

Det er ikke for å mase, men gjør oppmerksom på at det fortsatt går an å melde sin interesse. Trenger en nybegynner og en veteran. Nybegynneren kan godt være jente, men gutt fungerer bra :)

6853939[/snapback]

 

Digg, hvor/hvilken kanal kommer dette til å bli vist? :)

6856973[/snapback]

Kan ikke gå ut med slik informasjon på dette forumet nå. Det vil eventuellt bli publisert etter LAN'et for allmenheten. De som blir valgt ut til å være med for selvfølgelig vite all informasjon som angår disse.

Lenke til kommentar
duh d er nrk duh

6858157[/snapback]

 

Kremt.

Tror det er CANAL DIGITAL. Siden vi driver med pc'er ol. :whistle:

 

Jeg bare kødda. Om du kommer på tv. Er det nok på nyhetene på hvilken som helst kanal. Siden de som filmer kan selge til hvem som helst.

Ellers har NRK web tv som sikker kommer til å bli brukt. Og kanskje noe på NRK2 siden den kanalen er litt mer fleksibel når det gjelder slike saker.

Noe som jeg TROR. Jeg vet ikke. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...