Gå til innhold

My Book™ Pro Edition™ 500GB


Olavxxx

Anbefalte innlegg

Må være enig å si at den er veldig bra, men min kræsjet for en par dager siden, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Den er ikke akkurat min heller, den tilhører stefaren min, men jeg låner den. Det ligger en del bilder der som er verdifulle, og masse filer som er min stefar sinne og mine,så jeg har ikke lyst til å miste alt det.

Som sagt, den kræsjet, jeg skjønner ikke hva som skjer, når jeg kobler den til, så får jeg en merkelig lyd som gjentar seg et par ganger, på en måte "prøver, men får det ikke til"-lyd :cry: . Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener. Uansett, etter at den merkelige lyden har har gjentatt seg, hører jeg det plinget som du hører når den har funnet harddisken. Men jeg finner ikke "My Book" på min datamarskin og det kommer heller ikke noe autokjør. Er det noen som vet hva jeg burde gjøre?.

 

Jeg har Windows XP, har lest at det var noe med at den ikke støttet det eller noe. Men den fungerte fint to-tre uker. Også kuttet den helt ut :(

 

Det værste er vel at den ikke er akkurat min, og jeg vil ikke ødelegge den. Kan jeg fikse den selv?, eller må den på reprasjon? :ermm:

 

Jeg håper på et kjapt svar.

Tusen takk for hjelpen på forhånd :)

Endret av saraks
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Må være enig å si at den er veldig bra, men min kræsjet for en par dager siden, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Den er ikke akkurat min heller, den tilhører stefaren min, men jeg låner den. Det ligger en del bilder der som er verdifulle, og masse filer som er min stefar sinne og mine,så jeg har ikke lyst til å miste alt det.

Som sagt, den kræsjet, jeg skjønner ikke hva som skjer, når jeg kobler den til, så får jeg en merkelig lyd som gjentar seg et par ganger, på en måte "prøver, men får det ikke til"-lyd :cry: . Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener. Uansett, etter at den merkelige lyden har har gjentatt seg, hører jeg det plinget som du hører når den har funnet harddisken. Men jeg finner ikke "My Book" på min datamarskin og det kommer heller ikke noe autokjør. Er det noen som vet hva jeg burde gjøre?.

 

Jeg har Windows XP, har lest at det var noe med at den ikke støttet det eller noe. Men den fungerte fint to-tre uker. Også kuttet den helt ut :(

 

Det værste er vel at den ikke er akkurat min, og jeg vil ikke ødelegge den. Kan jeg fikse den selv?, eller må den på reprasjon? :ermm:

 

Jeg håper på et kjapt svar.

Tusen takk for hjelpen på forhånd :)

 

 

 

Det Høres ut som om den kune ha fåt seg en smel.Men en slikk hardisk er mekanisk og har løse deler. I motsetning til Flhas baserte hardisker som ikke har noen beveglige deler.

En slikk hardisk tåler ikke mye men jeg er ingen ekspert på området. Men dataene er ikke tapt det fines spesialister som demonterer hardisken og leter grundig gjenom den. Det koster en del derfor bruker ikke mange det men vis den bare stopet så har den sikert garanti. Jeg råder deg å ta et par telefoner til kundestøte og spør dem om garatien og om dem kan hjelpe deg å få tilbake bildene og de andre filene på den. Det synes jeg er det minste dem kan gjøre vis den bare slutet å virke.

Endret av recer75
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...