AltuZ Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) hey gikk fury for 1 uke siden med min warrior og lurer litt på hvordan våpen jeg skal velge.. de jeg har sett/tenkt på er : http://www.thottbot.com/?i=51919 http://www.thottbot.com/?i=52780 http://www.thottbot.com/?i=44357 skal jo bare velge en av dem for etterhvert så får jeg TF så fort min siste binding dropper... men er det noen som har et forslag fra de våpnene om hva som er best og om det er best og ha i main eller off hand. takker for alle svar Endret 1. september 2006 av AltuZ
JPNord Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg ville valgt øksa, høyest dps, og du trenger ikke by sammen med rogues som sutrer dersom du tar deres våpen.
Terje82 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) vel, hvis du er orc ta øks. human, swords weapon skill ftw Endret 1. september 2006 av Terje82
Zippio Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 (endret) Nja, hvilken race er du? Hvis du er human får du +5 sword skill og orcs +5 axe skill og det gjør at du får mindre glancing blows (=mer dps) Hvis du er gnome / troll / NE / tauren / UD / dwarf bare ta øksa =p edit: litt feil med racials på UD og dwarf sorry :< Endret 1. september 2006 av Zippio
aspyr Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 får jo +7 wepskill uansett rase man er, edgemasters handguards ftw (mer om ma er human / orc seff)
AltuZ Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 jeg er undead takker for raske svar
Cannabiskopen Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hvis du snart ha TF, så går du vel dual swords?
genetex Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Han kan ikke ha swordspecc samtidig som fury specc. Isåfall, sword specc, og den talenten som gir deg +50% dmg når DU blir crittet på, men da har du ikke den herlige +30% attack speed on next 3 swings after YOU critical strike. Poenget er med dual fury build og critchanse opp mot 40% har du den +30% attack speed saken hele tiden nesten. Og det er koselig.
Tåkefyrste Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Han kan ikke ha swordspecc samtidig som fury specc. Isåfall, sword specc, og den talenten som gir deg +50% dmg når DU blir crittet på, men da har du ikke den herlige +30% attack speed on next 3 swings after YOU critical strike. Poenget er med dual fury build og critchanse opp mot 40% har du den +30% attack speed saken hele tiden nesten. Og det er koselig. 6785225[/snapback] Man kjører vel ikke Dual Wield uten bloodthirst og iallefall ikke uten flurry. Flurry > Swordspec når man kjører dual wield, uten tvil. Enrage gir deg dessuten +25% dmg når du blir critta, ikke 50%.
aspyr Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 kan da ikke si man "snart" har TF. Bindings er ganske skjeldne
Carl M Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Gå for øksa, lett. Mindre konkurranse, ser fin ut, er ikke særlig dårligere enn de andre. Sidenote: I BC kan det være mulig å kjøre den i offhand og hatchet of sundered bone elns i MH for dual wield med axespec, det er det jeg hadde specca, litt vel langt fram i tid, men still: Jeg ville latt det telle med i beregningen bittelitt siden det er det jeg har mest lyst å specce
AltuZ Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 kan da ikke si man "snart" har TF. Bindings er ganske skjeldne 6787250[/snapback] jaja men lov og håpe
Coaxmetal Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 I og med at alle der våpnene har droprate ~5% ville jeg tatt det som droppa først. Man kan jo som kjent kun runde bwl/aq en gang i uka, og litt rask hodererning tilsier da at forventningsverdien vil være 1 drop på litt over 4 måneder... Såfremt du har nok dkp etc. da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå