archie24 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Hei. Vurderer å kjøpe meg et slikt kamera,men lurer på endel ting.Jeg skal ta bilder av travhester i bevegelse,og lurer derfor på om det går å ta mange bilder etter hverandre med dette kameraet.Årsak:Det er veldig viktig å få bilde av hesten akkurat i den rette bevegelsen.(derfor hadde flere bilder etter hverandre hvert fint)Hva tror dere om dette kameraet til dette bruk?
Black Star Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Black Star Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Seriebildefunksjon finnes på de aller fleste kamera i dag, og da kan du ta alt fra 1-3 bilder i sekundet i en viss tid (2-10 sekunder). Alt avhenger av kamera. Er litt usikker på S3 IS, men tror dette skal være ganske bra også på dette feltet.
vegard__v Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 jeg har Canon PowerShot og det tar 2,3 bilder i sekundet til kortet er fult(tror jeg i hvert fall, har ikke testet men har tatt temmelig mange)
Tore Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 jeg har Canon PowerShot og det tar 2,3 bilder i sekundet til kortet er fult(tror jeg i hvert fall, har ikke testet men har tatt temmelig mange) 6788161[/snapback] Ja, det tar bilder til kortet er fult, non-stop, har du minnekort på 2Gb får du ca 1000bilder i en serie, speilrefleks eks. 350D får man max ?13? bilder i en serie... Tar selv bilder av hunder i fart, da blir det fort lange serier... S3 er ikke noe dumt actionkamera nei.
archie24 Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Takk for endel svar,har bestillt et sånt kamera nå.
Rikky Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg