Gå til innhold

fps spill fra andre verdenskrig anbefaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket fps spill fra andre verdenskrig kan du anbefale. Spillet må ikke være mer enn 4 år gammelt og bør ikke koste mer en 300 kroner (siden jeg ikke har så mye penger for øyeblikket)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spill med singleplayer del:

MEdal of Honor-serien

Call of Duty-serien

Spill med bare multiplayer:

Red Orchestra

Day of Defeat:Source

6770504[/snapback]

testet call of duty 2 demoen og synes den var ganske bra. har spilt medal of honor veldig mye og synes ikke den er så veldig bra. er det noen flere spill noen kan anbefale

Skrevet
Jeg digger Red Orchestra. Utrolig flott og realistisk spill. Spesielt godt å spille tysker eller russer istedet for amerikaner..

6777748[/snapback]

fins det noen demo til Ro og hvis det isåfall fins kan du gi meg en link til hvor man laster det ned?

Skrevet

et annet alternativ er jo Men In Arms.... veldig bra spill, og det er en god del strategi inne i bildet, som f.eks å beordre lagkammeratene dine til å supresse/flanke osv. veldig bra.

Skrevet

Jeg vil anbefaler Call of Duty 2, men du må nesten spille på en av de mer vanskeligere vanskelighetsgradene ellers er spillet alt for lett. Vil tro at spillet er gasnke billig nå for tiden.

Skrevet
Jeg vil anbefaler Call of Duty 2, men du må nesten spille på en av de mer vanskeligere vanskelighetsgradene ellers er spillet alt for lett. Vil tro at spillet er gasnke billig nå for tiden.

6797177[/snapback]

ja det var litt lett. spilte på det tyngste og døde bare en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...