Rescue me Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Hvilket fps spill fra andre verdenskrig kan du anbefale. Spillet må ikke være mer enn 4 år gammelt og bør ikke koste mer en 300 kroner (siden jeg ikke har så mye penger for øyeblikket)
Wheeljack Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Tar ikke en del av Medal of Honor-serien for seg 2. verdenskrig?
ØysteinT Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Spill med singleplayer del: MEdal of Honor-serien Call of Duty-serien Spill med bare multiplayer: Red Orchestra Day of Defeat:Source
Rescue me Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Spill med singleplayer del: MEdal of Honor-serien Call of Duty-serien Spill med bare multiplayer: Red Orchestra Day of Defeat:Source 6770504[/snapback] testet call of duty 2 demoen og synes den var ganske bra. har spilt medal of honor veldig mye og synes ikke den er så veldig bra. er det noen flere spill noen kan anbefale
Litek89 Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Call of duty 2.... Er utrolig bra spill det først du så kan du komme tilbake med mer penger senere
Fjelldal83 Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Jeg digger Red Orchestra. Utrolig flott og realistisk spill. Spesielt godt å spille tysker eller russer istedet for amerikaner..
Republic3D Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Day of Defeat: Source er utrolig artig.. forholdsvis realistisk, men ikke så realistisk som Red Orchestra.
Rescue me Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Jeg digger Red Orchestra. Utrolig flott og realistisk spill. Spesielt godt å spille tysker eller russer istedet for amerikaner.. 6777748[/snapback] fins det noen demo til Ro og hvis det isåfall fins kan du gi meg en link til hvor man laster det ned?
tommen_h Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 et annet alternativ er jo Men In Arms.... veldig bra spill, og det er en god del strategi inne i bildet, som f.eks å beordre lagkammeratene dine til å supresse/flanke osv. veldig bra.
headsplitter Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Hidden and dangerous 2 er et veldig bra 2verdenskrig spill, action og strategi
TOO TRILL Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Jeg vil anbefaler Call of Duty 2, men du må nesten spille på en av de mer vanskeligere vanskelighetsgradene ellers er spillet alt for lett. Vil tro at spillet er gasnke billig nå for tiden.
Rescue me Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Hidden and dangerous 2 er et veldig bra 2verdenskrig spill, action og strategi 6797059[/snapback] har spillet og synes det er veldig bra
Rescue me Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Jeg vil anbefaler Call of Duty 2, men du må nesten spille på en av de mer vanskeligere vanskelighetsgradene ellers er spillet alt for lett. Vil tro at spillet er gasnke billig nå for tiden. 6797177[/snapback] ja det var litt lett. spilte på det tyngste og døde bare en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå