Gå til innhold

Windows Media Center - Kun lyd, sort skjerm


Anbefalte innlegg

Nå trodde jeg at ting begynte å komme på stell her hjemme men....

Har installert WMCE og ønsker å kunne kjøre film og musikk på XBOX 360 min. Musikken ser ut til å virke greit, men film-delen funker dårlig. La oss se bort fra 360'en, problemet mitt ligger nok på windows dunken min (WMCE).

 

Har installert transcode 360 (siden jeg leser her på forumet at dette funker bra mtp divx-filmer og WMCE), men skjermen er fortsatt svart.

 

Er det noen som har tips hva jeg kan ha gjort galt? Er det noen instillinger jeg må gjøre?

Eventuelt noen "up-dates" som må lastes ned??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer jo helt fint å kjøre disse filmene ved feks windows media player, så selve codec'n tror jeg nok er i orden. Begynner å tro at jeg har noe seriøst problemer med selve Media Center. Han finner ikke musikken jeg legger til (klager på at det ikke er nok info om sang, artist osv). Må prøve å finne noen updates kanskje...

 

Kan jo bruke Windows Media Connect til musikk, men det er så utrolig kjipt "out-lay".

Lenke til kommentar
Har du restartet PCen?

 

Ellers får du spørre i Windows kategorien her på forumet, bruker ikke Media Center til vanlig :) Kun via Xbox 360

6796785[/snapback]

Ja, har restartet. Planen min er også å kun kjøre mediacenter gjennom xbox, men det forutsetter vel at mediacenter selv klarer å spille avi filer?

 

Får du spilt avi filer om du går inn på media center på pc'en din?

Lenke til kommentar
Jeg får spilt de av ja.

 

Ta å prøv å spill av filmen gjennom Xboxen ;)

 

Det er ikke en selvfølge nei. Har du forresten prøvd en annen film?

6796851[/snapback]

Skal prøve å spille av gjennom boxen. Har prøvd 3 forskjellige avi filer, det kommer lyd, men bildet er svart og noen ganger fullt av flimmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...