TrønderBrøøle Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Må bare få lov til og legge til at i kveld var jeg ute med datteren min og sendte ut 100 flygeblad i postkassene ti nabolaget. I morra skal jeg kopiere 50 nye fordi det ikke var nok med 100. Ps : Jeg begynner og glede meg til bredbånds tjenester fra FIRSTMILE
Arctic Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 00:52, skrev haskovly:Er det bare meg som sitter med en mistanke om at Nord-Norge kommer til å falle helt utenfor (igjen)? Ingen kommentar... Men nei :razz:
Mr-CEO Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Jeg ser Firstmile er med på tråden igjen. Har du muligheten til å svare på ett spørsmål? Hva med oss med hemmlig nummer. Den automatiske accessen dere har til kapacs sjekker ikke hemlige nummer. Hvordan får jeg registrert min interesse til en spesifik sentral når dere ikke vet hvor jeg er? Dette gjelder forsåvidt også de uten tlf.nr.
Gammal Sokk Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-10-26 03:13, skrev 356speedster:Høres ikke dette for godt ut til å være sant?Håper jeg tar feil, men når de "store" leverandørene ikke engang er i nærheten av å levere tjenester som dette, hvordan kan da et lite firma uten annet enn en 1-sides nettsite ha infratrukturen i orden? Sier ZyXEL Communications AS deg noe?
Blue Gene Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 WOOOOOOW!! Fra Firstmiles sider: Det er registrert 139 interessenter på din sentral Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter som bekrefter bestilling. Vi tar automatisk kontakt med alle interessenter for å bekrefte bestilling når vi har avklart om det er plass til vårt tekniske utstyr i sentralen, og når vi vet hvor fort vi kan få knyttet den til vårt stamnett. Tilgjengelige tjenester for din linjelengde hvis/når sentralen er bygget ut er: G.SHDSL 2320/2320 G.SHDSL 1040/1040 ADSL 4068/640 ADSL 2048/640 ADSL 1024/640 139 interesserte! Og jeg har ikke engang gått rundt med flygeblader..men det er jo klart..jeg bor i Oslo..noen andre kan vel ha gjort det. -LioKaiser.
SolidState Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 23:26, skrev Firstmile:samt noen sentraler i enkelte andre områder hvor vi har mange interessenter (litt spredt geografisk). Som hvor da? Jemi så lang tid dette tok...
Gammal Sokk Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 12:27, skrev Flygel:For guds skyld.. ikke prioriter bøndene.. endre alikevel med at våre skattepenger må betale internet regninga dems også .. Nesj! For med breidband blir det jo billegare for bøndene å gå på internet, mange av de eg kjenner som er bønder har ganske så høye internettregninger... og ser frem til bredband da dette fører til att de sparer en hel del med penger, og med andre ord bruke mindre av skattepengene dine! HAH!
Gullars Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 20:43, skrev NetFinity: Ser at mange oppgir sin linjelengde her, hvor kan man sjekke dette? Må man ringe telenor og spørre om de kan skjekke i kapaks? folk ser ut til å ha oversett dette spørsmålet.....
Prelude Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 gullars, du er ikke den eneste som lurer på hvordan man finner ut linjelengde.. jeg og lurer på hvordan man kan få vite det :wink: *sukk* har fortsatt bare 5 registrerte på min sentral :sad:
w00pla Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Dere er ikke de eneste som lurer, jeg får "ukjent linjelengde" meldinga, har venta i flere uker nå, men nei da................................
Tor Rasmussen Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Når det gjelder flygelbad så er det visst forskjellige er faringer. Heldige dere som har kommet forbi 20 som har meldt sin interesse. Vi var 8 stk. og jeg delte ut hele 100 stk flygeblad. Det resulterte i triste 6 stk ekstra. BUHU! Er det noen som har noe gode erfaringer med en oppfølgende flygebladkampanje? Hva skal i så fall stå i flygeblad 2 ? Noen andre tips ? (Lokalavis går ikke for den rekker ut til 3 kommuner her, og i mitt tilfelle er det snakk om 2 byggefelt som ligger ved siden av hverandre. Tror treffprosenten gjennom en annonse vil være dårlig) Det er så mange gamle folk i mitt byggefelt så jeg er ikke særlig håpefull, i alle fall ikke etter 100 flygeblad og en elendig resposn må 6 stk. Noen som har hatt dårligere respons ?? [ Denne Melding var redigert av: Tor Rasmussen på 2002-11-29 15:37 ]
Sir.Roger Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Vi hadde dårligere respons, 430 flygeblad og 3 interessenter ! ! ! ! !! ! Men nå er spørsmålet som følger (svar bare om du er helt sikker på svaret): Om en bedrift ønsker internett tilgang fra firstmile, kan bedriften få dette ? ( ble litt i tvil etter å ha lest FAQ på firstmile siden.
Gullars Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Sjølv har eg skrive ein artikkel som kjem i lokalavisa neste veke (gratis :smile:) fortsatt fint om nokon kan fortelja korleis dei finn ut lengda frå sentralen? går det an via internett?
Hurley Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 17:41, skrev Gullars:Sjølv har eg skrive ein artikkel som kjem i lokalavisa neste veke (gratis :smile:)fortsatt fint om nokon kan fortelja korleis dei finn ut lengda frå sentralen? går det an via internett? Virker som om mange lurer på dette. Det er BARE Telenor som vet hvor lang linjen inn til huset ditt er. Du KAN PRØVE å ringe dem for å spørre om informasjon om din sentral og linjelengde. Denne informasjonen ligger i en database som heter "Kapaks". Før var det en ISP som informerte om hvilken sentral du var koblet til på internett, men ikke linjelengden. All informasjon i Kapaks skal egentlig være konfidensielt(?), så slik informasjon skal ikke være offentlig tilgjengelig(slik som skattelistene er). Er du heldig med hvem du møter i kundeservice, så får du kanskje informasjon, men står det ukjent linjelengde når du registrerer hos Firstmile, så betyr det at Telenor heller ikke vet linjelengden din, for det er egnetlig deres jobb å ha oversikt over hvor du bor, og informasjon om hvor linjen din kommer fra, og hvor lang den er.
^Desloch Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 16:34, skrev Sir.Roger:Vi hadde dårligere respons, 430 flygeblad og 3 interessenter ! ! ! ! !! ! Men nå er spørsmålet som følger (svar bare om du er helt sikker på svaret):Om en bedrift ønsker internett tilgang fra firstmile, kan bedriften få dette ? ( ble litt i tvil etter å ha lest FAQ på firstmile siden. I det store og det hele så krever bedrifter mer, men hvis man klarer seg med de tjenester som tilbys privat så er det ikke noe i veien for å bestille det til en bedrift sålenge man da bestiller det i navnet på en privatperson.
kyllingvippen Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 hehe.. mange som har svart.. tar vel en stund før de kommer til Tromsø :sad: men likevel... VILT billig!!
kaka13 Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 håper det kommer til dere oppi nordnorge oxo!
Sargent Fire Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Noen fra R.E i vestfold som har registrert seg? Mvh, Stian
Converse Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 på min sentral er det 31 intreserte hvor lang tid tar det før de begynner å bygge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå