-Jungeldyret Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 (endret) Hei, jeg har lagt inn noen bilder på min Ipod Nano med iTunes som jeg gjerne vil slette fra Ipoden. Noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det? Har sett på apple.com, men der fant jeg bare ut hvordan man legger til. Edit: Noen småfeil. Endret 29. august 2006 av xerminx
miCro Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg har bruker verken ipod eller itunes, så jeg aner ikke om dette fungerer: response to your question “Does anyone know how to DELETE photos from the ipod Nano? I can only upload photos but deleted” well i too got carried away and put heaps on there and now i want more songs instead of 500 photos. well here’s the answer Go into itunes/ edit tab / preferences then select i pod. then photos. whatever file name comes up as were to upload photos from is what your ipod will copy from. i created a new file within my pictures called ” ipod photos” whatever you want to call it, and then selected it as my “synchronize photo from” file and ipod automaticly was undated with no pictures on it. great. now just add the few photos you want on your ipod and copy then to this new folder “ipod photos” and once again ipod nano with update with new photos. hop[e this sorts you out
-Jungeldyret Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 (endret) miCro: Takk, jeg skal prøve det. Edit: Hvis jeg skjønte det rett, så skal man bare lage en ny tom mappe. Og velge at Ipoden skal kopiere inn de bildene som ligger i den, da sletter den de gamle..? Endret 30. august 2006 av xerminx
Gissan Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Siden du har lagt inn bildene via iTunes, burde du vel klare å slette de også. Har ikke bilder på min iPod, så jeg aner ikke hvordan det fungerer. Men dog, logisk sett burde det vel være en funksjon som sletter bilder, på samme stedet som bildene blir lagt inn på iPoden. Prøv deg litt fram, eller så kan efarne iTunes og iPod-brukere her på forumet hjelpe deg. Sikker mer enn nok av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå