Gå til innhold

Krise - jeg får ikke stoppet USB-enhet


hcoa

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og skriver på min hovedoppgave, og benytter en Jensen USB 2.0 til å lagre på. Denne er jeg avhengig av å kunne flytte rundt fra maskin til maskin. Men når jeg nå forsøker å fjerne denne via Trygg fjerning, får jeg bare feilmeldingen "Enheten Standarvolum kan ikke stoppes nå. Prøv å stoppe enheten senere." (Feil under utløsning av USB-masselagringsenhet). Hva gjør jeg da?? Må man ikke fjerne den etter å ha "avklart" dette først?

 

Håper på kjapp hjelp - det er litt tidskrise her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
får jeg bare feilmeldingen "Enheten Standarvolum kan ikke stoppes nå. Prøv å stoppe enheten senere." (Feil under utløsning av USB-masselagringsenhet). Hva gjør jeg da?? Må man ikke fjerne den etter å ha "avklart" dette først?

 

Håper på kjapp hjelp - det er litt tidskrise her...

6764026[/snapback]

Som allerede nevnt. En eller fler filer/mapper er i bruk og åpne. Hvis du er usikker på hvilke program det kan være, kan du avslutte Windows og slå av maskinen. Dermed vil det være trygt å fjerne USB-enheten.

Lenke til kommentar
Du kan med all sansynlighet bare fjerne USB enheten. Den vil ikke ta skade. Det er nok et program her som holder på å lese fra filen din og det er derfor den ikke vil gi slipp. Det er ikke noe krise.

 

-Stigma

6764249[/snapback]

 

 

har samme problem på mine seagter av og til. Det du gjør er at du går på device manager, kjører unistall på devicen, og vips, så får du fjerna den. Windows finner disken på nytt senere ved reboot.

 

Jeg vil ikke anbefale å ta ut usb disken uten å ta den "ordentlig" bort, da dette kan gi problemer med disken. Det er en grunn til at du skal velge "soft remove" =)

Endret av Stian12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...