Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon


Faris

Anbefalte innlegg

Møkkabox, sa du? Er du riv ruskende gal, de eneste gangene jeg tar i de klumpete kontrollene er når jeg er på vors og ikke har noe annet valg. Spiller selvsagt på PS3.

 

Men nok OT! Det er to producere jeg følger ekstra nøye med på om dagen, jeg kan vel dele av meg låtene jeg har sittet og ventet på i Gud-vet-hvor-lang tid. Disse kommer til å bli mer smashing enn definisjonen av smashing. Jeg tenker selvsagt på et par låter/remixer fra Martin Danielle & Carl Louis og Axel Bauer & Lanford - i mine øyne de aller mest talentfulle duo-producerne i verden for øyeblikket. Ta inn over deg disse låtene, de er så heite at de gjør selv impotente fully erect!

 

Begynner med den gøteborg-baserte (som for øyeblikket spiller mye i NY) svenskduoen, Axel Bauer & Lanford med State of Sunshine - dette blir for meg kanskje det beste som er gjort de seneste 3-4 årene. Jeg velger å gå så langt som å si at dette er kanskje det mest spennende jag har hørt siden Beatles slo gjennom i forrige århundre:

 

En annen låt jeg venter på fra samme duo, Leave Me Behind:

http://www.youtube.com/watch?v=CcvMd8hyssE

 

Så til de to norske produsentene som holder til i Manhatten, Carl Louis & Martin Danielle. Årets beste remix, anyone? Hør og nyt Max Vangeli ft Max C - Look Into Your Heart (Carl Louis and Martin Danielle Remix):

 

Så til en bootleg jeg personlig er vanvittig begeistret for, har bedt martin på mine knær om å slippe den, så får vi se:

 

Jeg undersøker hver eneste dag åssen det går med disse låtene, den dagen de slippes så vet dere det : P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørr i denne tråden og den andre tråden for sanger man lurer på. Så på The Social Network i dag forøvrig helt grei. Så ved scenen ved natklubben ble det spillt en rimelig drøy sang.

 

Husker desverre ikke noe av den, men kanskje noen her har sett den og vet hvilken jeg mener? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...