Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævla digg dette her, 9 poengs ledelse ned til barsa, og aldri før har noen lag i la liga klart å rote bort en 9 poengs ledelse, så vi får ikke håpe at Real Madrid blir laget som bryter den statestikken. Litt kjipt at Casillas sin rekord røyk men viktigere med seier enn bakover mål :D

Utrolig deilig å se at vi har en Robinho i kjempe form og ikke minst at barsa sliter :D *mobbe barca supportere på skolen*

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg syns at Diarra har skuffet litt i det siste..! i motsetning til Wesley Sneijder og Fernando Gago som har spilt driit bra i det siste :D:D

Skrevet
Jeg må ærlig innrømme at jeg syns at Diarra har skuffet litt i det siste..! i motsetning til Wesley Sneijder og Fernando Gago som har spilt driit bra i det siste :D :D

Litt enig der. Men Sneijder har hatt en liten dårlig periode for noen runder tilbake

Skrevet

Ah gleder meg til kveldens kamp! Når det gjelder de nykjøpte, så er jeg veldig skuffet over Robben.

I forhold til Sneijder har han vært ingenting, p.ga alle skadene.

Saviola har vært en OK innbytter, mens Pepe er over alle forventninger.

Tipper resultatet vil bli 1-2 eller 1-3 til Madrid. Robinho/Raul/RvN tar en hver :whistle:

Skrevet
Kampen er i morgen :roll:
Eh, kampen spilles nå :hrm: sitter å ser på'n på PC-en

Almeria har vært best i første omgang, og leder derfor 2-0 :cry:

Madrid presser veldig nå, mange gode sjanser, men jeg trur det er for liten tid til å score mål til å vinne.

(Skjedde nå) : HERREGUD for en sjanse! ble corner, og nå ble ramos sitt skudd reddet på strek av en utpåspiller :cry:

12 min igjen.

Skrevet
Kampen er i morgen :roll:
Eh, kampen spilles nå :hrm: sitter å ser på'n på PC-en

Almeria har vært best i første omgang, og leder derfor 2-0 :cry:

Madrid presser veldig nå, mange gode sjanser, men jeg trur det er for liten tid til å score mål til å vinne.

(Skjedde nå) : HERREGUD for en sjanse! ble corner, og nå ble ramos sitt skudd reddet på strek av en utpåspiller :cry:

12 min igjen.

Sorry. Har lest feil eller blitt feilinformert. :blush:

Det som hendte i går var ikke bra

Skrevet

Helv***!!! Barca scorte akkurat nå, 88 min... Idiotisk mål, barca har ikke skapt en dritt før de scorer denna ufortjente og unødvendige returen. Jaja, fortsatt 6 poeng å gå på :tease:

Skrevet

Fuck, men uansett vi ser jo at El Madrid spiller MYE bedre fotball enn Barca. Real Madird spiller kamp etter kampe med mange fine bpassninger og mens, barca spiler dritt fotball men har flaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...