Gå til innhold

Detonator 41.03 drivere er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvem det er som sitter og lekker ut interne drivere fra Nvidia Headquarters til Guru3d hehe.

Han må få godt betalt..risikerer vel å få fyken?

 

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-26 12:30 ]

Lenke til kommentar

Må vel begynne å bli slutt på disse magiske tingene de finner på for å få hardwaren til å gå raskere på kortene sine. De kan jo ikke videreutvikle dem i det uendelige slik at vi til slutt har et GF4 ti4200-kort som har høyere 3dmarks enn ATI 9700!

Ikke forvent en helt ny hastighet bare fordi nvidia sannsynligvis har forandra 2 koderlinjer siden forrige betadriver :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-26 13:10, skrev Bitex:

Må vel begynne å bli slutt på disse magiske tingene de finner på for å få hardwaren til å gå raskere på kortene sine. De kan jo ikke videreutvikle dem i det uendelige slik at vi til slutt har et GF4 ti4200-kort som har høyere 3dmarks enn ATI 9700!

Ikke forvent en helt ny hastighet bare fordi nvidia sannsynligvis har forandra 2 koderlinjer siden forrige betadriver :razz:



Du har rett i det.

Fikk faktisk 70 poeng mindre jeg med de nye driverne :sad:

Tror jeg går tilbake til 40.72 driverne :smile:

Lenke til kommentar

SKUFFande, i satan, eg har ikkje testa toppklokk på pc'en (det er så masse styr med)

 

men eg har testa minimumsgrensa ti4200SE klokka til 210/465 og xp2000+ på standard, med 40.71 kom eg ned på 9200, med 41.03 blei det 8900, og så testa eg standard med kortet, der eg før har hatt 10400, no hadde eg ned under 10000, de kan ha noke med varierande lufttempratur i og med at pc'en min står i et skap, men uansett, dåli dåli

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verdens navn bry seg da. Har du nær 10000 3dmarks har du power nok til å spille hva som helst som slenges ut på markedet i laaaaang tid fremover. Doom3 går sikkert glatt som ei nybarbert pusekatt!

Er da ikke så farlig om man får 70 eller 75 FPS i det nyeste fps-spillet..er mere enn nok uansett.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-26 16:55, skrev Bitex:

Hvorfor i all verdens navn bry seg da. Har du nær 10000 3dmarks har du power nok til å spille hva som helst som slenges ut på markedet i laaaaang tid fremover.


 

 

Ikke med maks grafikk, det er jo artig å kunne spille med masse oppløsning å detaljer mens det fortsatt går silkemykt. Noe det [ikke] gjorde på Battlefield hos meg med 2048x1536x32 (eller noe sånt), og 4xFSAA. Måtte jo bare prøve... :razz: )

 

P4 2.53@3

Corsair XMS3200 512MB

Asus GF4 Ti4200

 

[ Denne Melding var redigert av: RikkyRally på 2002-10-26 17:12 ]

Lenke til kommentar

Quote:


brukernamn skrev (2002-10-26 15:40):

SKUFFande, i satan, eg har ikkje testa toppklokk på pc'en (det er så masse styr med)


men eg har testa minimumsgrensa ti4200SE klokka til 210/465 og xp2000+ på standard, med 40.71 kom eg ned på 9200, med 41.03 blei det 8900, og så testa eg standard med kortet, der eg før har hatt 10400, no hadde eg ned under 10000, de kan ha noke med varierande lufttempratur i og med at pc'en min står i et skap, men uansett, dåli dåli


 

Hææ?

Har du spilt UT 2k3 du eller?

Siste CTF brettet krever så sinsykt..

Har 12K og det hakker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...