Deadringer Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Heisann. Jeg lurer på hvordan jeg kan tvinge pcen min til å kjøre en spesifik exe fil ved startup, slik at et spesefikt program skal starte. Noen som vet?
Mythos Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Den enkleste måten er å legge en shortcut til programmet i Startup(Oppstart) folderen.
Gjakmarrja Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Gjør følgende: 1. Skriv regedit i kjør under startmenyen. 2. Bla deg frem til følgende adresse: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run 3. Rediger => ny => strengverdi. 4. Samme hva navn du gir den, høyreklikk på den nye verdien og velg => endre. 5. I verdidata ligger du inn adressen til .exe filen din.
Deadringer Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Jeg skjønte ikke så mye av det Chills, så jeg tester om opplegget til Mythos fungerer først.
Gjakmarrja Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Jeg skjønte ikke så mye av det Chills, så jeg tester om opplegget til Mythos fungerer først. 6756177[/snapback] Nei, jeg vet. Er så avansert jeg.
Deadringer Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Takker, det fungerte fint å legge en snarvei i startup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå