Gå til innhold

Problemer med IMAGE på Barnespill


Anbefalte innlegg

Ofh! Igjen og igjen! Alle foreldres mareritt! Barn og cd-rom går bare ikke sammen. Har nå kjøpt enda en utgave av "Knowledge Adventure", Frankie : "Lær og Lek, Barnehage - Dine Yndlingsdyr". Den første greide småjentene å bosse innen den var blitt en uke gammel. Dette koster sjorta, as!

Så for å ikke gå i samme fella igjen, prøver jeg å lage IMAGE av denne før de greier å ødelegge denne også.

Men ................. jeg greier det bare ikke. :hmm: Jeg finner ikke ut hvilke copy-protection det er på den. Og p.g.a det blir sikkert ikke IMAGE riktig og jeg får beskjed om å putte CD-ROM'en i spilleren hver gang jentene skal spille det likevell. Jeg har prøvd ProtectionID og andre programmer, men uten hell.

 

Er det noen av dere som har fått til dette på spill fra "Knowledge Andventure"?

 

E.v.t har de en ny copy protection enn Safedisk 2/3 eller Securom som jeg ikke finner? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ofh! Igjen og igjen! Alle foreldres mareritt! Barn og cd-rom går bare ikke sammen. Har nå kjøpt enda en utgave av "Knowledge Adventure", Frankie : "Lær og Lek, Barnehage - Dine Yndlingsdyr". Den første greide småjentene å bosse innen den var blitt en uke gammel. Dette koster sjorta, as!

Så for å ikke gå i samme fella igjen, prøver jeg å lage IMAGE av denne før de greier å ødelegge denne også.

Men ................. jeg greier det bare ikke.  :hmm: Jeg finner ikke ut hvilke copy-protection det er på den. Og p.g.a det blir sikkert ikke IMAGE riktig og jeg får beskjed om å putte CD-ROM'en i spilleren hver gang jentene skal spille det likevell. Jeg har prøvd ProtectionID og andre programmer, men uten hell.

 

Er det noen av dere som har fått til dette på spill fra "Knowledge Andventure"?

 

E.v.t har de en ny copy protection enn Safedisk 2/3 eller Securom som jeg ikke finner? :(

6750102[/snapback]

Link

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...